تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

هنگام خرید بارانی می توانید علاوه بر کاربردی بودن، بارانی های شیک و زیبا انتخاب کنید. در بازار بارانی های ضد آب در طرح و مدل ها و رنگ های متفاوت وجود دارد که گاهی اوقات انتخاب یک نمونه از آنها را واقعا سخت می کند. هنگام انتخاب بارانی مناسب، باید اندازه، رنگ و جنس آن را علاوه بر کلاه، دکمه ها و کمربند آن، در نظر بگیرید. در ادامه چند راهنمایی در خصوص انتخاب بارانی مناسب ارائه شده است.

۱٫ بلند

بهتر است بارانی بلند – به ویژه از نوع ترنچ (Trench) انتخاب کنید. بلندی این بارانی ها یا تا نیمه های ران پا و یا تا ساق پا هستند. پاهای تان را خشک نگه می دارند و انتخابی عالی برای پیاده روی زیر باران هستند. همچنین می توانید یک جفت بارانی بلند با رنگ های متفاوت خریداری کنید تا بتوانید با لباس های مختلف بپوشید. مثلا یک بارانی ترنج بلند با شلوار جین دامن یا پیراهن بسیار زیبا به نظر می رسد. در ضمن از آنجایی که بارانی های بلند را می توان با لباس های متفاوتی هماهنگ کرد، آنها را می توان هم در روز و هم در شب پوشید.

بارانی بلند، به ویژه از نوع ترنچ، انتخابی عالی برای پیاده روی زیر باران هست

۲٫ کوتاه

بارانی های کوتاه که تا روی کمر می آیند هم گزینه های خوبی هستند. این بارانی ها معمولا ورزشی هستند و مناسب روز می باشند. این بارانی ها با لباس هایی مانند جین و با وسایل ورزشی بسیار هماهنگ بوده و شما را جذاب نشان می دهند. این نوع لباس پوشیدن برای فعالیت های ورزشی در هوای آزاد مانند پیاده روی بسیار مناسب هستند.

بارانی های کوتاه که تا روی کمر می آیند معمولا ورزشی هستند و مناسب روز می باشند

۳٫ ماهیگیری

بارانی های ماهیگیری برخلاف بارانی های ترنچ که کمربند دارند و می توانید آن را بسته و بکشید تا اندام تان را به خوبی نشان دهد، بیشتر حالت جعبه ای دارند. این بارانی ها علاوه بر این که شیک و زیبا هستند، کاملا کاربردی اند و شما را از باد و باران محفوظ نگه می دارند.

بارانی های ماهیگیری علاوه بر شیک بودن، شما را از باد و باران محفوظ نگه می دارند

۴٫ بادگیر

اگر در محیطی با آب و هوای سرد و مرطوب زندگی می کنید، بهتر است بارانی مدل بادگیر خریداری کنید. این بارانی ها تمام سرتان را هم می پوشانند و شما را کاملا گرم نگه می دارند. در قسمت مچ ها و کمر این نوع بارانی ها، بند وجود دارد که می توانید با جمع کردن آنها کاملا گرم بمانید.

اگر در محیطی با آب و هوای سرد و مرطوب زندگی می کنید، از بارانی مدل بادگیر خریداری کنید

۵٫ رنگ خنثی

بارانی های شیک و زیبا و با رنگ های مختلفی وجود دارد اما می توانید رنگ های خنثی مانند خاکی، بژ یا سیاه انتخاب کنید. این رنگ ها را در هر زمانی می توان پوشید و با لباس های متفاوتی به راحتی هماهنگ کرد. مثلا یک بارانی خاکی رنگ به راحتی با جین تنگ و سیاه و چکمه های لاستیکی بارانی هماهنگ می شوند و در یک روز بارانی بسیار شیک دیده می شوند.

رنگ خنثی بارانی را در هر زمانی می توان پوشید و با لباس های متفاوتی به راحتی هماهنگ کرد

۶٫ رنگی و روشن

بارانی های روشن هم شیک و زیبا به نظر می رسند. مثلا می توانید بارانی های زرد، قرمز، صورتی، نارنجی، سبز و یا آبی انتخاب کنید. این رنگ های روشن با هوای غم انگیز و تیره و تار متضاد بوده و شما را در یک روز بارانی کاملا برجسته می کند. البته اگر نمی خواهید خیلی برجسته و انگشت نما باشید، می توانید از بارانی های طرح دار خریداری کنید. این بارانی ها نیز بسیار زیبا هستند.

بارانی های روشن هم شیک و زیبا به نظر می رسند

۷٫ آستردار

بهتر است بارانی آستردار بخرید تا علاوه بر گرم ماندن در روزهای سرد بارانی، لباس تان شیک تر هم به نظر آید. اگر بارانی با رنگ خنثی می خرید، نوعی را انتخاب کنید که آستر آن رنگ و طرح های برجسته داشته باشد. مثلا یک بارانی از نوع بربری (Burbery)، با آستری شطرنجی روشن بسیار شیک و جالب به نظر می رسد.

بارانی آستردار بخرید تا علاوه بر گرم ماندن در روزهای سرد بارانی، لباس تان شیک تر هم به نظر آید

۸٫ کلاه جداشدنی

بارانی های کلاه دار می توانند شما را از باران بیشتر محفوظ نگه دارند. مثلا اگر چتر همراه خود ندارید، می توانید کلاه تان را بر سر گذاشته و سرتان را از باران محفوظ نگهدارید. بارانی هایی انتخاب کنید که کلاه های جداشدنی دارند. بدین ترتیب بسته به شدت باد و باران می توانید از کلاه استفاده کنید.

بارانی های کلاه دار می توانند شما را از باران بیشتر محفوظ نگه دارند

منبع : bartarinha.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین