تماس با ما خانه
RSS

پاییز، یکی از زیباترین اوقات برای بیرون رفتن است. با یک دوست، به یک پارک محلی، پیاده‌روی، دو یا دوچرخه سواری بروید و به تغییرات برگ‌ها نگاه کنید!
پاییز، زمان انتقالی سال است! برگ درختان تغییر می‌کنند، هوا زودتر تاریک می‌شود، و درجه‌ی حرارت پایین می‌آید. پاییز، فصل مورد علاقه‌ی بسیاری از مردم است. با این حال، چنین تغییراتی می‌تواند باعث استرس افرادی شود که دوست دارند در این فصل، سلامتی و تناسب اندامشان را حفظ کنند.

hhs2202
در پاییز، فرصت‌های لذت بخش زیادی برای متناسب بودن یا حتی شروع یک برنامه‌ی تناسب اندام وجود دارد، که می‌تواند برای همه مفید باشد. برنامه ریزی برای تغییرات فصلی، انجام ورزش‌های گروهی، استقبال از رویدادها و فعالیت‌هایی که در این فصل برگزار می‌شوند، همه و همه عوامل مهمی برای متناسب ماندن در پاییز است.

از مزیت فعالیت‌های پاییزی استفاده کنید
رویدادهای گروهی پاییزی مانند چیدن کدو تنبل، ذرت، و درست کردن تلی از برگ‌های پاییزی، می‌توانند تجربه‌های سرگرم کننده‌ای برای دوستان و خانواده‌تان باشد. یک سفر آخر هفته یا یک دور همی دوستانه با موضوع پاییز ترتیب دهید، و برای فعال بودن برنامه‌ریزی کنید.

 در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید
با فرا رسیدن پاییز، پیاده‌روی‌ها، دوها و رویدادهای سرگرم کننده‌ی بسیاری از راه می‌رسند. در روزنامه بدنبال پیاده‌روی‌های خانوادگی ومسابقات دو و… بگردید. بر اساس یک گزارش کوتاه از ERIC Digest در سال ۱۹۹۱، تمرین کردن برای یک هدف خاص مانند یک مسابقه، پایبندی به یک برنامه‌ی ورزشی را افزایش می‌دهد. ثبت نام با دوستان یا خانواده، باعث می‌شود که برای کامل انجام دادن تمرینات، احساس مسئولیت کنید.

به پیاده‌روی بروید
پاییز، یکی از زیباترین اوقات برای بیرون رفتن است. با یک دوست، به یک پارک محلی، پیاده‌روی، دو یا دوچرخه سواری بروید و به تغییرات برگ‌ها نگاه کنید!

لباس مناسب هوا بپوشید
سردتر شدن هوا، مانع از بیرون رفتن مردم برای ورزش می‌شود. این مشکل می‌تواند با پوشیدن لباس‌های ضد باد و چند لایه حل شود. لباس و لوازم جانبی مناسب (کلاه، دستکش و…) که سرما را به میزان زیادی کاهش می‌دهند و گرما ایجاد می‌کنند، ورزش در خارج خانه را برایتان لذت بخش‌تر می‌کند.

آب بنوشید
حتی وقتی هوا سرد می‌شود، بدنتان را هیدراته نگاه دارید. وقتی هوا گرم نیست، مردم، اغلب کمتر احساس تشنگی می‌کنند، اما هیدراته ماندن در پاییز به اندازه‌ی هیدراته ماندن در هوای گرم، مهم است. وقتی که پاییز فرا می‌رسد، یادتان باشد که برای کمک به ترمیم بدن بعد از ورزش و کنترل اشتها، مایعات مصرفی‌تان را به حداکثر برسانید.

چای بنوشید
در هوای سرد، برای گرم شدن، چای بیشتری بنوشید. چای سیاه و سبز، حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به دفع بیماری‌ها در طول فصل آنفولانزا کمک می‌کنند، در نتیجه می‌توانید تا زمان تغییر فصل، سالم و فعال بمانید.

از مصرف شیرینی در تعطیلات بپرهیزید
به گفته‌ انستیتو ملی سلامت، بزرگسالان غیر چاق، بطور متوسط سالی نیم کیلو در زمان تعطیلات، افزایش وزن پیدا می‌کنند. علاوه بر ایجاد عادات ناسالم، انباشته شدن این وزن در طول زمان می‌تواند منجر به چاقی شود. برای جلوگیری از مصرف شیرینی‌ها در اداره، خانه، یا مهمانی، مطمئن شوید که در طول روز، مقدار زیادی تنقلات سالم برای خوردن بهمراه دارید.

کارهای سخت روزانه را به ورزش تبدیل کنید
به گفته‌ Health Status، یک شخص ۷۵ کیلویی با ۳۰ دقیقه جمع کردن برگ‌ها با چنگک می‌تواند ۱۳۵ کالری بسوزاند. کارهای بیرون خانه را با تعیین اهداف دست یافتنی کوچک، به یک بازی تبدیل کنید تا با گذشت زمان به سوزاندن چربی کمک کرده باشید.

ورزش در اوایل روز
سعی کنید در صبح، یا طول روز ورزش کنید. با تغییر زمان و زودتر غروب کردن آفتاب، زمان، دیرتر از آنچه واقعا هست، احساس می‌شود. این مسئله، مردم را از حد معمول خسته‌تر می‌کند. انجام یک برنامه‌ی تمرینی در اوایل روز، ورزش را تضمین می‌کند، و این امکان را می‌دهد که در بعدازظهر و شب، اعصاب آرامی داشته باشید.

در فعالیت‌هایتان تنوع ایجاد کنید
هنگامیکه هوا سرد می‌شود و تابستان به پایان می‌رسد، با انگیزه ماندن می‌تواند سخت باشد. انجام فعالیت‌های مختلف و تمرینات متنوع در ورزش، تنوع ایجاد می‌کند و در طول فعالیت‌های مختلف، باعث ایجاد اعتماد بنفس می‌گردد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین