تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

قرمز رنگ عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر و گاهی نماد جرم و گناه است. رنگ قرمز در کنار زرد و آبی یکی از سه رنگ اصلی است. نماد رنگ قرمز مربع است. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده ی هیجان و شورش است.

 

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند

 

رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب می شود و فرد با دیدن این رنگ به هیجان می آید و جنب و جوشش بیشتر می شود. وقتی در جایی می خواهید جلوه ی خاصی داشته باشید از رنگ قرمز استفاده کنید و ببینید چه قدر در دید بقیه تاثیر می گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری است، نشان دهنده ی اعتماد به نفس فردی است که لباس قرمز پوشیده. رنگ قرمز بسیار برای افرادی که پوست سفیدی دارند مناسب است و آن ها را جذاب و زیباتر نشان می دهد.

 

قرمز در کنار رنگ ها

این رنگ در زمینه ی سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند ولی در زمینه ی بنفش شدت خودش را از دست می دهد. در زمینه ی رنگ زرد چشم را خیره می کند. رنگ قرمز وقتی در زمینه ی سفید قرار می گیرد از درخشش کم می شود. ولی اگر در زمینه ی رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود می گیرد. نمادهای رنگ قرمز گرمای تابستان و نماد جنوب و عزم راسخ و اعتماد به نفس ‌و‌ … می باشد.

 

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی

این بستگی به سلیقه خودتان دارد که بخواهید چه قدر از رنگ قرمز در لباس هایتان استفاده کنید. می توانید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کیف و کفش قرمز به آن لباس جلوه ی خاصی بدهید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست می شود و بسیار ترکیب رنگ قشنگی را ایجاد می کند.

 

ست لباس قرمز با  سبز

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند.

 

منبع : ۲nafare.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین