تماس با ما خانه
RSS

وقتی یک دختر کم کم بالغ می شود، از تغییرات بدن خود غافلگیر می شود، تغییرات هورمونی یکی از این شگفتی هاست. علاوه بر اینکه صدا تغییر می کند، در قسمت های مختلفی از بدن موها ظاهر می شود، بارزترین چیزی که یک دختر در هنگام رشد با آن روبرو می شود، بزرگ شدن ناگهانی سینه ها در هنگام رشد است. مثل دیگر قسمت های بدن، سینه هم به مراقبت نیاز دارد، اگر این قسمت از بدن دچار آسیب شود ممکن است خطرات زیادی در پی داشته باشد. در اینجا نکاتی را به شما ارئه می کنیم که هر زنی ممکن است در آنها اشتباه کند:

۱٫ پوشیدن سوتیئن در اندازه های اشتباه :
شاید فکر کنید که پوشیدن سوتئین های تنگ تر ، به شما جذابیت بیشتری خواهد بخشید. اما این کار برای سینه بسیار ضرر دارد. فضای محدود برای سینه ها می تواند مانع از جریان خون در سینه ها شود. همچنین می تواند به بافت سینه آسیب برساند. در نتیجه احتمال ابتلا به سرطان سینه افزایش می یابد.

۲٫ استفاده از موچین:
اگر برای برداشتن موهای سینه خود از موچین استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم این روش را ترک کنید. کشیدن موهای سینه به فولیکول های پوست این قسمت از بدن آسیب می رساند که منجر به عفونت می شود. موهایی که دوباره در این قسمت رشد خواهند کرد ضخیم تر خواهند شد و می توانند بعدها شما را با شمکل روبرو سازند.

۳٫ به وجود آوردن تروما
اگر همسر شما سینه های شما را به شدت فشار دهد ممکن است سینه هایتان دچار تروما و یا ضربه شود. تروما باعث درد و آسیب رسندن به بافت ها می شود.

۴٫ سیگار کشیدن:
همه ما میدانیم که سیگار کشیدن برای بدن ضرر دارد و سینه ها هم نمی تواند مستثنا باشد. دود سمی که وارد ریه ها و جریان خون می شود، وارد سینه ها می شود و بر کالوژن و الاستین سینه ها تاثیر می گذارد.سیگار کشین مرتبط با سرطان سینه نیز می باشد.

۵٫ روی سینه ها خوابیدن:
اگر عادت به خوابیدن روی سینه دارید بهتر است هر چه زودتر این عادت را ترک کنید. این کار ممکن است به جریان خون و شکل سینه ها تاثیر بگذارد.

۶٫ خشک نگه داشتن سینه ها:
پوست سینه بسیار آسیب پذیر است. بنابراین، باید سینه ها را مرطوب نگه دارید.

منبع: nemoneha.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین