تماس با ما خانه
RSS

1)    یک ماه قبل از مراسم خوردن مولتی ویتامین را با نظر دکتر شروع کنید. البته خوردن قرص های zinc(روی) هم به درخشندگی مو و براق شدن ناخن تان کمک می کند. در ضمن این عنصر برای پوست خیلی لازم است.

2)    در این ماه سعی کنید با تمام استرسی که برای حجم زیاد کار برایتان پیش می آید کنار بیایید و هر شب سر ساعت 11 بخوابید. کم خوابی اغلب پوست را خراب می کند و در کنار استرس زیاد، باعث زدن تبخال و جوش می شود. پس مراقب خودتان و نگرانی هایتان باشید.

3)   اگر قسمت هایی از پوستتان سفیدی و لطافت لازم را ندارد بهترین فرصت است که شروع کنید با کرم های لایه بردار این نواحی را لایه برداری کنید تا پوست جدیدی جای آن پوست مرده، ضخیم و سیاه بگیرد. این نواحی اگر به این شکل بمانند زیبایی لباس را در تنتان می گیرند. البته باید گفت در آرایشگاهها هم خدماتی جهت لایه برداری این نواحی در نظر می گیرند.

4)    آب زیاد بنوشید. آب زیاد بنوشید. نوشیدن آب به مقدار زیاد باعث می شود هم پوست هیدراته یا آب رسانی شود هم اینکه سموم از بدنتان دفع شود و پوست شفافی پیدا کنید.

5)  در این یک ماه از لوازم آرایشی مخصوصا کرم پودر کمتر استفاده کنید. بگذارید منافذ پوست به پوست هوارسانی کنند.

6)    اگر قبل از عروسی موهایتان را زیاد رنگ کرده اید و حسابی سوخته است، آن ها را کراتینه کنید. این کار را به آرایشگر خود بسپارید و سعی نکنید خودتان انجام دهید.

7)    پوست خود را آب رسانی کنید. علاوه بر نوشیدن آب می توانید این نکته را هم برای خوابیدن آرایش روی صورتتان در شب عروسی انجام دهید. برای این کار از ماسک های طبیعی میوه و یا  از کرم های آب رسانی که در بازار موجود هستند، استفاده کنید.

8)    به عنوان نکته آخر باید یادآور شد که برای یک شب زیبا شدن هر بلایی سر خود و پوستتان نیاورید و حداقل خود را به آرایشگاهی بسپارید که نمونه کارش را یا خودتان دیده اید یا بستگان نزدیکتان تعریف کرده اند.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. lili گفت:

    ملسی…..علوس بشی………………….اگه پسری علوست خوشگل باشه.

  2. لیلا جون گفت:

    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  3. نرگس صاحبی گفت:

    سلام
    یعنی واقعنی این کارا جوای میده ؟؟
    جل الاخالق !!

  4. maede shakoori گفت:

    mrc.man k hatman anjam midam albate age ta on moghe yadam bmone….

  5. شادی گفت:

    مرسی ایشالابه وقتش انجام میدم تست میکنم

  6. آتي گفت:

    مرسييييي منم در شرف ازدواجم… ممنون از توصيه هاي خوبتون، ميدونم شب عروسيم با اين ترفندها يكي از بهترين عروسها شدم…

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین