تماس با ما خانه
RSS

چربی های اضافی؛ مشکلی همیشگی و آزار دهنده برای گروه قابل توجهی از مردم، مردمی که روز به روز تحرکشان کمتر، رژیم غذاییشان ناسالم تر و وزنشان بیشتر می شود. در چنین شرایطی همه به دنبال امتحان راه های مختلف هستند تا بلکه قدری از چربی های بدنشان را کم کنند، غافل از اینکه ساده ترین و مؤثرترین شیوه کاهش این چربی های بد شکل تغییر در سیستم سوخت و ساز بدن است که به وسیله اضافه کردن چند خوراکی ساده به سبد غذایی محقق می شود.
اگر شما هم جزء افرادی هستید که وجود چربی های اضافی آزارتان می دهد گزارش ما را دنبال کنید تا با هفت خوراکی ارزان و چربی سوز آشنا شوید:

  he4001

زنجبیل سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد

زنجبیل
یکی از ترکیبات اصلی زنجبیل کپسایسین است، ماده ای که نه تنها اشتها را کاهش می دهد بلکه به هضم غذا هم کمک می کند و سوخت و ساز بدن را هم افزایش می دهد. کافی است برشی از این گیاه دارویی آرام بخش را به چای و کیک اضافه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

بادام موجب ایجاد احساس سیری و کاهش وزن می شود

بادام
کالری پایین بادام نقش مؤثری در کاهش وزن بازی می کند، تحقیقات انجام شده روی این مغز جادویی نشان داده است: چربی تک­سیرنشده موجود در بادام علاوه بر اینکه میزان انسولین خون را تنظیم می کند در موجب افزایش احساس سیری می شود و بدین وسیله حجم غذای مصرفی را در طول روز کاهش می دهد.

مصرف آواکادو به میزان سوخت و ساز بدن کمک می کند

آواکادو
گرچه این میوه سبز خامه ای سرشار از چربی است؛ ولی نمی توان از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن چشم پوشی کرد. مهم تر از همه این موارد، بیشتر کالری های موجود در آواکادو از دسته چربی های تک­سیرنشده هستند که به میزان سوخت و ساز بدن کمک قابل توجهی می کنند.

روغن زیتون
خوردن روغن برای کاهش وزن؟ شاید قدری و دور از ذهن به نظر برسد؛ اما چربی های تک­سیرنشده­ای مانند روغن زیتون می توانند در سوزاندن کالری های بدن نقش داشته باشند. البته شما در شرایطی شاهد تأثیرات مثبت این خوراکی ها خواهید بود که مصرف دیگر انواع چربی مثل کره و خامه را کاهش دهید و روغن زیتون را به مقداری مشخص استفاده کنید.

فلفل قرمز که غذای شما را تندتر می کند سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد.

فلفل های تند
انواع فلفل های تند مثل: فلفل قرمز و هندی که غذای شما را تندتر می کند سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد. تحقیقات نشان داده اند: اضافه کردن قدری از این فلفل ها به غذا تا سه ساعت پس از اتمام آن وعده موجب افزایش ۲۵ درصدی سوخت و ساز بدن می شود.

سیر
بوی بد آن را به پای خواص بیشمارش بگذارید. سیر نه تنها سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد بلکه میزان لپید موجود در خون را هم کنترل می کند. البته این به معنای استفاده بدون حد از سیر نیست، شما می توانید هر روز مقداری محدودی سیر به غذایتان اضافه کنید و به سوختن چربی های اضافی امید بیشتری داشته باشید.

بروکلی حاوی کلسیم و ویتامین C است.

بروکلی
بروکلی حاوی دو ماده مغذی حیاتی است؛ کلسیم و ویتامین C. دو ماده ای که به شدت میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و سلامت غده تیروئید شما را تضمین می کنند. با خوردن بروکلی هم استخوان هایی سالم داشت و هم اندامی متناسب و بدون چربی.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین