تماس با ما خانه
RSS

به دست آوردن و تسخیر قلب زنان یکی از اصلی ترین نکته هایی است که آقایان باید در زندگی زناشویی بدانند. با ما همراه شوید تا این ترفندها را به شما معرفی کنیم.

در طول تاریخ فرمانروایان مختلفی بر مردم حکومت کرده اند، بعضی از این پادشاهان با زور و اجبار حکمران می شدند و برخی دیگر برخواسته از خواست مردم بودند. فرمانروایان ظالم و غیر محبوب گاهی می توانستند سرزمین های وسیعی را تحت حاکمیت خویش در بیاورند و شاید بر نیمی از کره زمین حکومت کنند! قدرت حکام به حدی بود که سرزمینهای پهناور نیز نمی‌توانستند در مقابل سربازان نیرومندشان دوام بیاورند و مجبور به تسلیم بودند، اما از بدو خلقت بشریت سرزمین کوچکی هست، که پهنای آن به چند سانتی متر مربع محدود می شود، برای تسخیر این سرزمین سرخ تلاش‌های زیادی از سوی افراد مختلف صورت گرفته است اما کسی تا به حال با اجبار موفق به تسخیر آن نشده است. امروز می خواهم کلیدهای این سرزمین را تقدیم حضور شما کنم تا شما بتوانید بدون هیچ درگیری وارد قلب افراد شوید و یگانه فرمانروای سرزمین سرخ باشید. البته ارزش این فتح عظیم زمانی روشن می شود که شما پادشاه قلب خانم تان باشید و در رأس آن قرار بگیرید.

کلید های طلایی برای تسخیر قلب همسر

کلید اول والدین همسر 

برای ورود به این کاخ کوچک لازم است کلید دروازه را داشته باشید لذا قبل از هر کلیدی بایستی کلید اصلی را خدمت آقایان معرفی کنم. دروازه دل هر خانمی والدین او، خصوصا مادرش می باشد، مردانی که به هر دلیل به والدین همسرشان بی حرمتی می کنند هیچ وقت نخواهند توانست محبوب بانوی خویش باشند. اشتباه بزرگی که بعضی از اقایان مرتکب می شوند این است که به جای احترام به والدین خانم، در صدد رقابت با آنها بر می آیند که در نهایت بازنده میدان می شوند. این در حالی است که یک حکمران خوب برای اداره امور افراد دلسوز را به عنوان دستیار انتخاب می کند تا از تجربیات آنان بهره مند گردد و در صدد حذف آنان بر نمی اید، چون در این صورت افراد نالایق موجبات ناراحتی مردم را فراهم خواهند ساخت.

کلید دوم خانواده 

علاوه بر والدین احترام به تمام اعضای خانواده بانو،لازم و ضروری است، ممکن است در بین خواهر یا برادران همسر افراد نالایقی هم وجود داشته باشد اما هرگونه انتقاد و برخورد نامناسب با آنها واکنش همسر را در پی خواهد داشت و لذا یک مرد باهوش هیچ وقت نکات منفی خانواده همسر را به وی یادآوری نمی کند بلکه برای استحکام رابطه زناشوئی بیشتر از نکات قوت خانواده وی سخن خواهد گفت.

یک مرد باهوش هیچ وقت نکات منفی خانواده همسر را به وی یادآوری نمی کند

کلید سوم ارزش به خویش 

«وَ لَقَد کَرَّمنا بَنی آدَم»(اسرا/۷۰) یعنی ما فرزندان آدم را گرامی داشتیم… خداوند انسان را با کرامت خلق نمود و ما موظفیم کرامت خود را حفظ کنیم. وقتی در خانواده مرد در مقام شوهر یا پدر، به خودش ارزش قائل نباشد، نباید انتظار احترام از دیگران داشته باشد. شوهر مدیر خانواده است «الرِّجالُ قَوّامُونَ عَلَی النِّساءِ» (نساء/۳۴) یعنی مردان، سرپرست و نگهبان زنانند. پس سرپرست باید الگوی خانواده باشد. شوهر بد دهن نباید انتظار عفت کلام از همسرش را داشته باشد، چرا که حتی اگر خانم ذاتا نیز اهل بد دهنی نباشد فشارهای محیط وی را به بد دهنی سوق خواهد داد بنابراین کلید سوم را می توان در یک جمله خلاصه کرد و آن اینکه قبل از هر کسی، بایستی خودمان احترام خود را نگه داریم.

کلید چهارم آراستگی 

وقتی صحبت از آراستگی و زیبایی می شود، آرایش و آراستگی خانم‌ها بر شوهرانشان در ذهن‌ها تداعی می شود. در حالی که آراسته بودن مختص خانم ها نیست و لازم است مردان نیز آراستگی کامل داشته باشند در روایتی از امام صادق (علیه السلام) نقل شده است: «مرد باید قیافه و ظاهر آراسته داشته باشد که موجب تمایل بیشتر همسرش گردد»

گاهی اوقات اقایان در مجالس لباس‌های رنگی و پاکیزه بر تن می کنند اما در خانه این نوع پوشش را سبک بازی می‌دانند، با مراجعه به سیره ائمه اطهار می توان دریافت که ائمه معصومین به احساسات زنانه همسرانشان توجه ویژه داشتند . نقل شده است گروهی از مردم به حضور امام باقر (علیه السلام) رسیدند، در حالی که امام خضاب کرده بود و بر دوش خود پارچه ای به رنگ گل های سرخ انداخته بودند. آنان از علت خضاب کردن آن حضرت، پرسیدند. امام فرمود: چون زنان از آراستگی شوهر خویش شادمان می شوند، من برای همسرانم خضاب کرده و خود را آراسته ام.

عده ای از مردها اساساً مقیّد به نظافت و زیبایی نیستند. به اصلاح سر و صورت چندان توجه ندارند. با لباس هاى کثیف و موهاى ژولیده در منزل و در حضور خانم ظاهر مى شوند و… در نهایت انتظار گرم بودن خانم را دارند!

آراستگی فقط به نوع لباس پوشیدن خلاصه نمی شود بلکه شامل اصلاح سر، صورت، مسواک، نظافت دهان، دندان و…نیز است. بوی بد دهان می تواند برای همسر آزار دهنده باشد، عدم استفاده از مسواک و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان باعث بوی بد دهان می شود که بیشتر از هر کس باعث آزار همسر می شود. رسول مکرم اسلام می فرمایند «آن قدر جبرئیل درباره مسواک به من سفارش کرد که بر دندان هایم ترسیدم» .

عده ای از مردها اساساً مقیّد به نظافت و زیبایی نیستند. به اصلاح سر و صورت چندان توجه ندارند. با لباس هاى کثیف و موهاى ژولیده در منزل و در حضور خانم ظاهر مى شوند و… در نهایت انتظار گرم بودن خانم را دارند! و این است که اکثر اوقات مردان فکر می کنند خانمها سرد مزاج هستند.

کلید پنجم ایراد گرفتن ممنوع

انتقاد کردن اگر به صورت اصولی و با مهارت باشد قطعا سازنده خواهد بود ضمن اینکه انتقاد باید برای مواردی باشد که شخص در این امورات کوتاهی می کند اما بعضی مسائل هستند که در اختیار خود فرد نیستند، در اینجا نباید امری را انتظار داشت که در وسع فرد نیست لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفسًا إِلّا وُسعَها (بقره /۲۸۶) و شخص اصلا مقصر نیست و یا اینکه اساسا ایرادی وجود ندارد بلکه بعضی از سوگیری ها، باعث ذهنیت نادرست ما شده است. مثلا ایراد گرفتن از اندام خانمها حاصل چشم چرانی های مردان و بعضی از بی قیدی های اجتماعی است و الا شاید ظاهر خانم هیچ اشکالی نداشته باشد.

چنین اشکال تراشی ها نیز باعث سردی همسر را در پی خواهد داشت. بد نیست وقتی وسوسه شدیم از همسرمان ایراد جسمی بگیریم، یک نگاه اجمالی به خود داشته باشیم که قطعا از چنین فکری پشیمان خواهیم شد.

منبع: seemorgh.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین