تماس با ما خانه
RSS

در این مطلب نحوه تهیه برخی از ترکیبات ساده گیاهی که در کاهش سطح قند خون و درمان دیابت مفید هستند، آموزش داده شده است.

در این مطلب نحوه تهیه برخی از ترکیبات ساده گیاهی که در کاهش قند خون و درمان دیابت مفید هستند، آموزش داده شده است:

۱- دمجوش گزنه
روش تهیه و مصرف: یک قاشق غذاخوری گزنه را دم کنید و سپس با عسل، توت یا خرما بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید.

۲- عرق گزنه
روش تهیه و مصرف: عرق گزنه را بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید؛ برای کاستن از تلخی می‌توانید آن را با توت یا خرما یا عسل مصرف کنید.

۳- دمجوش برگ شاه‌توت
روش تهیه و مصرف: ۲-۳ عدد برگ درخت شاه‌توت را دم کنید و سپس با عسل، توت یا خرما بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید.

درمان دیابت با داروهای گیاهی

۴-  عرق برگ شاه‌توت
روش تهیه و مصرف: عرق برگ شاه‌توت را بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید؛ برای جذاب‌تر شدن طعم آن می‌توانید آن را با توت، خرما یا عسل مصرف کنید.

۵ – عرق بوقناق (اسامی دیگر این گیاه؛ خار زن‌بابا چرخه شکاکی و شوکه الابیضاء)

روش تهیه و مصرف: عرق‌ بوقناق را بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید؛ حتما باید آن را با خرما، توت یا عسل مصرف کنید.

۶- عرق بابونه
روش تهیه و مصرف: عرق بابونه را بر اساس شدت بیماری روزی ۱-۳ فنجان میل کنید. می‌توانید آن را با عسل، خرما یا توت مصرف کنید.

۷-معجون به ـ سیب
روش تهیه و مصرف: به و سیب را به نسبت برابر (مثلا نیم کیلو از هر کدام) نگینی و به اندازه حبه قند خرد کنید، سپس آن را در قابلمه ریخته و تا جائی که روی آن پر شود، به آن سرکه (ترجیا سرکه سیب) بیفزائید؛ این ترکیب را ۵ تا ۱۰ دقیقه بپزید. سپس آن را بسته‌بندی کرده و در محیط خنک مانند یخچال نگه دارید تا فاسد نشود و کپک نزند؛ از این معجون بر اساس شدت بیماری، روزی ۱-۳ قاشق غذاخوری میل کنید.

معجونی که در بند هفتم توضیح داده شد، بسیار مجرب و اثربخشی آن سریع‌تر است؛ پیشنهاد می‌کنیم همزمان این معجون روزی یک قاشق غذاخوری با یکی از دمجوش‌ها و عرقیاتی که در بالا اشاره شد، از هر کدام روزی یک وعده استفاده شود.

منبع:tasnimnews.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین