تماس با ما خانه
RSS

روزهای گرم تابستان همواره یادآور نوشیدنی های خنک و دسرهای سرد می باشد، در زیر به پیشنهاداتی برای تامین آب بدن و خنک ماندن در گرمای تابستان اشاره شده است:

 he3841

میوه های مناسب تابستان
خیار: خیار حاوی آب فراوانی است و یک میوه مفید برای فصل گرما است. یک نوشیدنی سبز با مقدار زیادی خیار و چند قطره لیموترش پیشنهادی عالی برای رفع تشنگی و خنک ماندن است.

 

هندوانه: می شود تابستان باشد و هندوانه در آن نباشد؟! تابستان و هندوانه دو یار جدا نشدنی هستند. این میوه خاصیت خنک کنندگی بالایی دارد و آب مورد نیاز بدن را تأمین می کند.

 

هلو: این میوه علاوه بر آنکه یک انتخاب مناسب برای فصل گرماست؛ حاوی مقادیر فراوانی ویتامین A و C می باشد که در شادابی و سلامت پوست بسیار مؤثر است.

 

سیب: هر سیب به طور متوسط دارای 95 کالری و 4 گرم فیبر می باشد. همچنین، حاوی یک نوع فیبر محلول به نام پکتین است که برای مقابله با گرسنگی و کاهش وزن بسیار مؤثر است.

 

آناناس: تنها منبع شناخته شده برای نوعی آنزیم به نام برمولین است که برای کاهش التهاب و التیام زخم ها در بدن بسیار مؤثر است.

 

لیمو ترش: مرکبات اثر خنک کنندگی و سم زدایی باور نکردنی در بدن دارند. افزودن چند قطره لیموترش تازه به یک لیوان آب و نوشیدن آن نه تنها برای تقویت سیستم ایمنی و شادابی پوست مؤثر است بلکه تمایل شما را به نوشیدن آب بیشتری در روز افزایش می دهد.

 

کدو سبز: حاوی مقادیر زیادی ویتامین C می باشد. کدو منبع غنی منگنز است. این ماده معدنی از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند (به خصوص در تابستان و هنگامی که بیشتر در معرض آسیب های نور خورشید قرار دارید) و انتخاب مناسبی برای فصل گرما است.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین