تماس با ما خانه
RSS

هنر خیاطى از جمله هنرهاى کاربردى است که پرداختن به آن توسط خانم هاى خانه دار، به خصوص به صورت حرفه اى، تاثیر بسزایى در بهبود وضعیت اقتصادى خانواده مى گذارد. در این مطلب می خواهیم با ارائه نکته هایى در این زمینه، به شما خیاطان خانگی کمک کنیم.

a058413111213102a

_ با توجه به اینکه کار خیاطى نیازمند لوازم و خرده ریزهاى بسیارى است، در صورتى که براى هر یک از آن ها مکانى جداگانه و مخصوص در نظر گرفته شود و در نهایت همه آن ها در جعبه اى بزرگتر قرار گیرد، هم دسترسى به لوازم به راحتى و با سرعت بیشتر انجام مى پذیرد و هم دیگر احتمال افتادن خرده ریزها روى زمین و ایجاد خطرهاى ناشى از آن وجود نخواهد داشت؛ به عنوان مثال براى خرده ریزهایى مانند انواع سوزن‌ها، دکمه ها، پولک و ملیله و غیره قوطى هاى فیلم خام عکاسى و قرص هاى جوشان بسیار مناسب است.

_ در هر جعبه خیاطى، وجود یک عدد آهن رباى بزرگ ضرورى است.

_ اگر قیچى خیاطى شما بر اثر مرور زمان و یا استفاده هاى ناصحیح کند شده و یا لبه هاى ناصاف پیدا کرده است، یک ورق سنباده آهن خریدارى کرده به آرامى به لبه آن بمالید و یا آن که سنباده را چندین بار قیچى کنید.

_ براى دوام بیشتر دوخت دکمه هاى پرمصرف به خصوص دکمه لباس هاى بچه، از نخ دندان استفاده کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. بی بی خانم گفت:

    یه تجربه از من.یه جعبه شیرینی یزدی خریدم که جعبه اش به چند قسمت تقسیم شده بود.بعد از نوش جان کردن شیرینیهاش اون رو برای ابزار خیاطیم استفاده می کنم تو هر قسمتش یه چیزی گذاشتم .خیلی کارم راحت شده.

  2. فاطمه گفت:

    سلام دوستان من میخوام برم کلاس خیاطی کمکم کنید
    در همه موارد راهنماییم کنید شما باتجربه هستید

  3. فرشته شیرین زاده گفت:

    با سلام من یک خیاط ساده در تبریز هستم به دلیل بچه دار شدن نمی تونم بیرون از منزل کار کنم اما خیلی دوست دارم تو خونه بهم کار بدن و من به اقتصاد خونوادم کمک کنم نظرتون چیه این چنین کارهایی واسم سراغ دارین

  4. ف.خ گفت:

    سلام خسته نباشین
    من یک پارچه نخی خریدم که خیلی لطیفه و اصلا نمی تونم بهش سوزن بزنم و وقتی کوکش می زنم تار و پود در محل کوک خورده شروع می شه از هم باز شدن و پارچه خراب می شه. باید چی کار کنم؟
    ممنونم

  5. برندسازي شخصي گفت:

    عالی بود..ممنون

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین