تماس با ما خانه
RSS

امروزه درخت بدریخت سرطان در جامعه ایرانی ریشه دوانیده است و در سرتاسر ایران، باغ هایی از این درخت، سر به فلک کشیده اند و در ابتدا ذکر این مطلب را لازم می دانم که اغلب بیماری ها از جمله، سرطان ها را نباید امتحان الهی دانست بلکه نسیان انسانی دانست چرا که این متولیان سلامت جامعه و اکثریت عامه مردم هستند که نه تنها نسبت به فرمایشات و سیره عملی چهارده معصوم (ع) دچار بیماری نسیان و فراموشی شه اند بلکه نسبت به بخش های از قرآن مجید هم (مثلا، آیه ۱۱۹ سوره نسا_ کسانی که دست در طبیعت خدا می برند، یاران شیطانند) مبتلا به بیماری گشته اند و در مورد دستکاری نعمت های الهی، بی تفاوت شده اند.

hhh1679

به عنوان مثال حجامتی را منع می کنند که مجرب ترین پزشکان یهودی و غربی مخفیانه برای بیماران خود انجام می دهند. حجامت عامی را منع می کنند که سموم و فلزات سمی موجود در خون آن، بیست و سه برابر سموم موجود در خون سرخرگ است. در ادامه علل شیوع سرطان شرح داده می شود تا صحت گفته های فوق معلوم تر گردد.

مصرف زیاد نمک تصفیه شده فرد را مستعد ابتلا به فشار خون و سرطان می کند

– مصرف نمک تصفیه شده یددار
شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا رسول خدا (ص) و سایر معصومین (ع) که علم لدنی داشتند، در مورد نمک چنین فرمودند: پیامبر اکرم: غذا خوردن را با نمک شروع کن و با نمک تمام کن. چرا که هر کس این کار را بکند، خداوند بسیاری از بلاها و مریضی ها را از او دفع می کند که کمترین آنها جذام است.

اما باقر (ع): نمک شفای هفتاد بیماری است و اگر مردم خواص نمک را می دانستند برای درمان مریضی ها فقط از آن استفاده می کردند.
امام صادق (ع): هر کسی بر نخستین لقمه از غذای خود، نمک بپاشد کک و مک صورت او از میان می رود.
پرواضح است که منظور حضرات معصومین (ع) از نمک، نک دریا یا نمک معدن بوده است و نه نمکی که مواد معدنی آن در فرایند به اصطلاح تصفیه، جدا شده باشد و چند ماده شیمیایی از جمله نوعی سفیدکننده به آن اضافه گردد. لازم است بدانید که نمک دریا یا معدن سرشار از املاح مختلف همچون منگنز، منیزیم، روی، برم، پتاسیم، مس، سدیم و غیره می باشد. علاوه بر این، به اندازه کافی حاوی ید طبیعی می باشد.

همچنین باید دانست که میزان طبیعی پتاسیم در بدن گیاهان، جانوران و انسان ها باید پنج برابر میزان سدیم باشد. ولی این نسبت با مصرف نمک تصفیه شده که فاقد پتاسیم است، برعکس می شود. لذا فرد مستعد ابتلا به فشار خون، بیماری های قلبی و سرطان می شود. در ضمن علت سرطان زا بودن نمک تصفیه شده را علاوه بر حذف شدن مواد معدنی نمک دریا یا معدن طی فرایند تصفیه، می توان به اضافه کردن چند نوع ماده شیمیایی که بدن قادر به دفع مقادیر اضافی آن نیست، نسبت داد.

– استفاده از ظروف پلاستیکی و ابتلا به سرطان
هرچه بتوانیم از ظروف پلاستیکی کمتر استفاده کنیم، از ابتلا به سرطان فاصله بیشتری گرفته ایم. توجه شود که از ظروف پلاستیکی برای نگهداری مایعات و غذاهای گرم استفاده نشود و همچنین از نگهداری بطری های پلاستیکی حاوی مایعات در فریزر جدا خودداری شود.
مطلب دیگر که بسیار حائز اهمیت است، در معرض نور خورشید قرار گرفتن بطری های حاوی نوشابه و آب معدنی در هنگام حمل و نقل آنها می باشد. چرا که نور خورشید سبب وارد شدن موادی سرطان زا از بطری پلاستیکی به نوشابه و آب معدنی می شود.

در معرض قرار گرفتن امواج الکترو مغناطیس خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد

– امواج روز افزون الکترومغناطیسی
امواج رادیویی، تلویزیونی، جاسوسی، موبایلی، اینترنتی و غیره، همه و همه همچون غل های زنجیر بر دستان و پاهای انسان امروزی می مانند که رهایی از آنها اگر نگوییم غیرممکن ولی بسیار دشوار می باشد. اما خوشبختانه خداوند گیاهی خلق کرده که قادر است امواج الکترومغناطیسی را به خود جذب کند. نامش چیست؟ انواع کاکتوس ها خصوصا کاکتوس برگ پهن.
لذا توصیه می گردد برای پیشگیری از سرطان و جذب امواج الکترومغناطیس، چند کاکتوس برگ پهن در محل زندگی کاشته و نگه داشته شود. در ضمن باید دانست که میوه کاکتوس برگ پهن، که گلابی وحشی یا خاردار نامیده می شود، سرشار از آنتی اکسیدان است و با خوردن آن، علاوه بر تنظیم قند و فشار خون، سرطان را از خود دور کرده ایم.

– استفاده بی رویه از سموم و کودهای شیمیایی و ابتلا به سرطان
استفاده بیش از حد از سموم و کودهای شیمیایی باعث افزایش سرطان می شود.

استفاده از کودهای شیمیایی و سموم خصوصا در کشت و پرورش گوجه فرهنگی و خیار صدق می کند. به اعتراف خود کشاورزان، سموم آفت کش که برای گوجه فرنگی بکار می رود، موجب از بین رفتن تمامی مارها، عقرب ها و سایر جانوران مزرعه می شود و بدون شک قدری از آن سموم جذب گیاه شده و در نهایت وارد بدن مصرف کننده می شوند. لذا توصیه می گردد که بجای گوجه فرنگی و رب آن، از رب انار، رب نارنج، آلوبخارا و فلفل قرمز در خورش ها استفاده شود.

– لامپ های کم مصرف بسیار پرمصرف
این دسته از لامپ ها از دو جهت خطرناک هستند: اول اینکه، چون اشعه ماورابنفش از خود ساطع می کنند، باعث بروز اختلالات پوستی، افزایش فشار خون، کاهش دقت در کار و افسردگی و اضطراب در انسان می شوند. دوم اینکه در این لامپ ها جیوه به کار رفته است که با شکستن یا ترک خوردن، فضای اطراف را از این فلز سرطان زا آلوده می کنند.

مصرف بی رویه غذاهای آماده و کارخانه ای خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد

– مصرف غذاهای کارخانه ای و ابتلا به سرطان
حتی محصولاتی که روی آنها عبارت صددرصد طبیعی درج شده است، حاوی کمی نگهدارنده شیمیایی هستند. در اینجا لازم می دانم که به عنوان نمونه در مورد یکی از محصولات کارخانه ای، یعنی مرغ و تخم مرغ، که بسیار پرمصرف است، توضیحاتی بدهم. حتی اگر فرض کنیم که در مرغداری ها از هیچ نوع آنتی بیوتیکی، استفاده نشود، باید تصریح کرد که به علت آن که مرغ ها در مرغداری ها، شبشان مانند روز روشن است، از داشتن خواب واقعی محروم گشته اند و در نتیجه، سموم، مواد زائد و اسید لاکتیک تولید شده در بدن آنها که در خواب شب باید دفع شوند، دفع نمی گردند. در نتیجه با خوردن چنین تخم مرغ و مرغ هایی، ابن مواد مضر وارد بدن مصرف کننده می شوند. به همین خاطر است که پس از مصرف این محصولات کارخانه ای، فرد احساس خواب آلودگی، خستگی و ضعف می کند.

– بکار رفتن الیاف مصنوعی و پلاستیکی در ساخت لباس های زیر
بد نیست بدانید که هم اکنون در کشور آلمان، فروش لباس های زیر که از جنس پلاستیک باشند، کاملا ممنوع می باشد. لباس های زیر باید از جنس نخ، کتان یا سایر الیاف طبیعی باشند.

– استفاده از ظروف حاوی آلومینیوم و ابتلا به سرطان
متاسفانه در ظروف استیل، روحی و تفلون که به طور گسترده ای در سراسر کشور استفاده می شوند، فلز آلومینیوم بکار رفته است و با طبخ و نگهداری غذا در آنها، هر بار مقداری از این فلز سرطان زا، وارد غذا می شود. لذا برای حل این مسئله، حدیث گهرباری از رسول اکرم (ص) یادآور می شوم: (خداوند به زندگی کسانی که اکثر ظروف غذای آنان، سفالین است برکت می دهد).
بنابراین توصیه اکید می شود که ظروف سفالی جایگزین ظروف استیل، روحی و تفلون شوند. البته ظروف برنجی، شیشه ای، چدنی بدون روکش و چینی مورد تایید می باشند و همچنین در هفته، تا دو مرتبه می توان از ظروف مسی استفاده کرد.

– نوره کشیدن
در روایات اهل بیت (ع) تاکید فراوانی به نوره کشیدن (استفاده از پودر موبر برای زدودن موهای زائد)، حداقل هر چهل روز یک بار شده است و آن نوره ای که مد نظر بزرگواران بوده، حاوی آرسنیک طبیعی می باشد که متاسفانه این آرسنیک در کارخانجات مربوطه از نوره خالص جده شده و به شرکت های داروساز غربی فروخته می شود. غربی ها از این آرسنیک طبیعی، داروی گران قیمتی برای سرطانی ها می سازند.

گنجاندن سبزیجات در سبد مصرفی خانوار تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرطان ها دارد

پیشگیری و درمان سرطان به کمک گیاهان

• مصرف هفتگی تمشک، شاه توت، زغال اخته، سیب معطر، گیلاس، آلبالو و پودر لیموی سبز، برای پیشگیری از سرطان مورد تاکید می باشد.

• خوردن خرما با پوست و همچنین خارک، اثر اثبات شده ای در کاهش ریسک ابتلا به سرطان دارد.
• مصرف برگ و تخم گیاه تاج خروس چه به صورت دمنوش و چه به صورت اضافه کردن به خورش ها، تاثیر بسزایی در جلوگیری از سرطان دارد.
• دمکرده گل همیشه بهار ضد سرطان خون و سرطان روده بزرگ می باشد.

• گنجاندن سبزیجات رنگارنگ خصوصا خانواده کلم (گل کلم، کلم بروکلی و کلم بنفش و…) در سبد مصرفی خانوار تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرطان ها دارد.

• مصرف یک روز در میان سیر خام و پیاز خام، از شکل گیری تومورهای مغزی جلوگیری و حتی آن تومورها را به مرور کوچک و کوچکتر می کند.
• از دمکرده میخک خصوصا قبل یا بعد از در معرض اشعه ایکس قرار گرفتن، میل گردد. (در حالت عادی، بیش از یک مرتبه در هفته مصرف نشود.)

در اینجا لازم می دانم که مطلب دیگری که بسیار مورد تاکید ائمه اطهار (ع) است، بیان نمایم و آن چیزی نیست جز نوشیدن آب جوشیده شده ولرم. از این رو توصیه می شود که حداقل یک صبح در هفته به صورت ناشتا (با شکم خالی)، یک تا چهار لیوان آب جوشیده ولرم میل شود و سپس به مدت چهل و پنج دقیقه ورزش کرد (راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری). در این مدت چیز دیگری را نباید خورد. طبق جدیدترین یافته های محققین ژاپنی، با این کار سموم بدن، بهتر و سریع تر دفع می شوند و به این ترتیب، ریسک ابتلا به سرطان کاهش می یابد.

منبع :

ماهنامه دنیای سلامت

bartarinha.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین