تماس با ما خانه
RSS

پوشاندن بعضی از دیوارهای خانه می تواند به طرز فوق العاده ای به زیبایی آن کمک کند. ممکن است شما هم دوست داشته باشید خودتان دیوار اتاق یا خانه خود را کاغذ دیواری کنید. اگر بخواهید خودتان کار نصب کاغذ دیواری را انجام دهید این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

  mo22196

در ابتدا مقدار کاغذ مورد نیاز را محاسبه می کنیم. اگر شما به این توصیۀ نجارها که می گویند ۲ بار اندازه گیری و یک بار بریدن عمل کنید، نصب صحیح کاغذ دیواری برای شما عمل چندان سختی نخواهد بود. از هر طرف حدود ۵ سانتی متر اندازه را بیشتر در نظر بگیرید. سپس رول را به قسمتهای مساوی و اندازه مناسب می بریم و محل قرار گرفتن لبه های کاغذ دیواری را با یک شاقول مشخص می کنیم.

کاغذ دیواری روی دیوارهای گچی و رنگ روغن قابل نصب است و برای سطوح مانند کاشی و سایر سطوح ناصاف باید ابتدا بتونه کاری شده و پس از آن کار نصب شروع شود.

پودر چسب را با چسب چوب و آب ترکیب می کنیم و آرام به هم می زنیم تا مایع غلیظ ژلاتین مانندی به وجود آید. نسبت ترکیب چسب با آب را از جایی که چسب را تهیه می کنید بپرسید. معمولا نسبت ترکیب چسب کاغذ دیواری به آب ۱ به ۲۰ می باشد.

چسب کاغذ دیواری آماده شده را با فرچه مناسب به پشت کاغذها می زنیم

کاغذ دیواری چسب زده شده را مانند شکل تا می کنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم

کاغذ دیواری چسب زده شده را مانند شکل به صورت یک سوم دو سوم تا می کنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم مواظب باشید موقع تا کردن محل تا ایجاد نشود و کاغذ نشکند.

کاغذ دیواری چسب خورده را می گذاریم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به همین حالت بماند تا خوب خیس بخورد

قطعه های کاغذدیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا تا پایین می چسبانیم

قطعه های کاغذدیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا تا پایین می چسبانیم حبابهای درون کاغذ دیواری را با کشیدن برس یا غلتک خارج نموده و قطعه بعدی را کنار قطعه قبل قرار می دهیم تکه های کاغذ باید کاملا لب به لب باشد تا درز آن دیده نشود.

اضافات کاغذ را از بالا و پایین با تیغ یا کاتر ببرید

همچنین اضافات اطراف در و پنجره را پس از چسباندن و قبل از خشک شدن با کاتر می بریم

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین