تماس با ما خانه
RSS

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راه گشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ چت هجوم آورده‌اند باشد. عجیب نیست که این پلت‌فرم‌ها تا این حد برای تازه‌ واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت‌فرم مانند اینستاگرام و سایر پلت‌فرم‌ها می‌تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون‌ها دنبال‌کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب‌وکاری شود.

hou16297

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

هرچند، ما نیز می‌دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به‌دست آوردن میلیون‌ها دنبال‌کننده، کار ساده‌ای نیست و مانند دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ‌وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این سختی‌ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده‌اند، ترافیکی که می‌تواند ناشی از داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه‌ی بازاریابی برخط غوطه ور است، می‌توانم به شما مستقیما بگویم که چه قدر این روش جذاب است.

اینستاگرام نیز مانند رتبه‌ بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون‌ها چشم جذب شما می‌شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می‌دهد. اینستاگرام را می‌توان فقط به عنوان یک آرامان شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه‌ای فراهم می‌کند.

وقتی به افرادی که بیشترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه‌طور این آدم‌ها چنین موفقیتی را در این پلت‌فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب‌های کاربری که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند، دنبال‌کنندگان‌شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده‌اند.

برخی از برترین‌ها، بدون این‌ که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب‌ و کارهای چند میلیون دلاری راه انداخته‌اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته‌اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع‌رسانی است. اگر کسب‌وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت‌ها نامحدود هستند.

هر کسی می تواند یک کسب و کار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم‌های زیادی آن کسب‌وکار را نخواهند شناخت. آن‌چه من می‌خواستم بررسی کنم این بود که چه‌طور می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال‌کننده است، تعدادی که آگهی‌دهندگان را جذب کند.

بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت‌های زیادی در این حوزه به دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت‌شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه‌وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب‌های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می‌کوشند موفقیت‌های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.

هر چند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده‌ است و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده‌ است. بلکه زمان صرف آن شده‌ است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری‌شان بیش از ۱میلیون دنبال‌ کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده‌ است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می کند. در ادامه ۳ روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.

۳ روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

فروش مستقیم محصولات

به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

تبلیغات

در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

برند سازی

این روش مخصوص صاحبان کسب و کارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین