تماس با ما خانه
RSS

مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند.
hee619
حسینی، متخصص طب سنتی، راههای لاغری را با استفاده از گیاهان و طب سنتی مطرح کرد و گفت: یکی از گیاهان موثر رای لاغری شوید است چون این گیاه به عنوان چربی سوز عمل می‌کند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. وی ادامه داد: مصرف فلفل قرمز در وعده های غذایی نیز یکی دیگر از راههای لاغری است چون یکی از طبیعی‌ترین گیاهان لاغری است.

این متخصص طب سنتی مصرف گیاه گزنه را نیز موثر در لاغری دانست و گفت: مصرف این گیاه به صورت دم‌کرده و چای به لاغری کمک می کند. همچنین مصرف نعناع و دارچین نیز به کاهش اشتها و پیشگیری از تجمع چربی ها کمک می کند. 

 

 

فلفل قرمز یکی از طبیعی ترین گیاهان لاغری است.

 

 حسینی افزود: نوشیدن آب نیز به میزان مناسب و بالا طی روز به لاغری کمک می کند. ترکیب هویج و جعفری نیز بین وعده های غذایی بهتر است مصرف شود چون چربی های زائد بدن را از بین می برد. وی افزود: زنجبیل نیز در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن موثر است به طوری که مصرف آن در ماست یا سالاد اشتها را کم می‌کند و باعث لاغری می شود

این متخصص طب سنتی گفت: مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند. کاهش میزان وعده غذایی در شب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند اما نباید وعده شام حذف شود.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین