تماس با ما خانه
RSS

خدا مردان و زنان را متفاوت آفریده است. اغلب اوقات، چیزهایی که برای زنان بسیار با اهمیت هستند به آن اندازه برای مردان اهمیتی ندارند و برعکس. نظریه ها در مورد رفتار مردان بر اساس مطالعات انجام شده بر روی مردان ۱۸ تا ۲۲ ساله شکل گرفته است. زنان اغلب شکایت دارند که رفتار مردان برای آن ها عجیب است. در اینجا، چند نکته ذکر می شود که زنان باید در مورد مردان بدانند :

ذهن شما را نمی خوانند 

مردان ذهن خوانی بلد نیستند و به اندازه بانوان نیز اهل بیان مسائل نیستند. به مردتان بگویید چه می خواهید و او تلاش خواهد کرد آن را به شما بدهد. انتظار نداشته باشید که او به تنهایی انتظارات شما را درک کرده و آن ها را برآورده سازد. به او بگویید چه انتظاری دارید و چه می خواهید. برای مثال، اگر انتظار دارید او به مناسبتی خاص شما را غافلگیر کند، وقتی که به مناسبتی این کار را کرد، به او بگویید که عاشق این کار او هستید.

مردان به احترام نیاز دارند 

مردان در خلوت و در جمع به احترام نیاز دارند. مردها سربلند می شوند وقتی بدانند که شما آن ها را تحسین کرده و به آن ها اعتماد دارید. آن ها بیش از عشق، خواهان احترام هستند. اگر به آن ها احترام بگذارید، آن ها به شما احترام می گذارند و سعی خواهند کرد آن احترام را حفظ کنند. در اصل، احترام چیزی است که فقط می توان آن را به دست آورد. تحقیقات نشان داده است که مردان ترجیح می‌دهند فقدان عواطف عاشقانه را از طرف همسران خود تحمل کنند تا فقدان احترام شان را.

مردان امنیت ندارند 

مردان در ارتباط با نقش شان در زندگی چه در خانه و چه در محل کار به عنوان پدر و شوهر، در معرض خطر قرار دارند. آن ها به لحاظ درونی و مخفیانه آسیب پذیر هستند؛ البته این چیزی است که آن ها به ندرت به آن اذعان می کنند. یک زن باید به نقش شوهرش اذعان داشته باشد زیرا این کار باعث افزایش اعتماد به نفس و حس امنیت در مرد می شود. اگر دست از تایید او بردارید، او احتمالا آن را در جای دیگری جستجو خواهد کرد.

لازم نیست که بی نقص به نظر برسید 

لازم نیست که همیشه مانند یک بازیگر یا مدل به نظر برسید، مردان سادگی و طبیعی بودن را دوست دارند. اگر او شما را دوست دارد، او شما را در بدترین شکل تان هم دوست خواهد داشت. نیازی نیست که شخصیت و قیافه تان را تغییر دهید تا او را خوشحال کنید. خودتان باشید و او شما و زیبایی درونی تان را تحسین خواهد کرد. اینکه وقت بگذارید و برای مناسبت‌های خاص لباس های زیبا بپوشید دلفریب و خوب است، پس به انجام این کار ادامه دهید اما نیازی نیست که برای خرید رفتن هم وقت زیادی صرف آماده شدن کنید.

مردان به فضا هم نیاز دارند 

گاهی اوقات، زنان بیش از حد دلواپس می شوند و بیش از حد درگیر می شوند به طوری که مردان احساس خفگی می کنند. اگر مردتان از شما بخواهد مقداری فضا به او بدهید، دلخور نشوید. او فقط مقداری فضا نیاز دارد و این مسئله هیچ ربطی به شما یا به رابطه شما ندارد. اینکه برای خودتان وقت بگذارید و کار شخصی خودتان را انجام دهید خوب است، شما هم باید از مقداری تنها بودن لذت ببرید.

گوش دادن انتخابی 

تحقیقات نشان داده است مردان و زنان معمولاً به موضوعات متفاوتی برای گفتگو علاقه مند هستند؛ زنان اغلب در مورد عشق، روابط، و افراد دیگر صحبت می کنند در حالی که این موضوعات برای مردان خسته کننده هستند. مردان به ایده پردازی و موضوعات سازنده علاقمند هستند. اگر می خواهید گفتگویی سازنده داشته باشید، درباره موضوعاتی بحث کنید که برای هر دوی شما جذاب هستند.

چیزی بیشتر از تماس جسمی می خواهند 

اگر می خواهید تماس های عاشقانه بیشتری با مردتان داشته باشید، این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس و عملکرد بهتر او در جنبه های زندگی خواهد شد. اگر فاصله جسمی و عاطفی خود را با او زیاد کنید، او احتمالا احساس طردشدگی و عدم امنیت می کند. نزدیک بودن یک عامل مهم در رابطه است. اگر از با هم بودن لذت نمی برید حتما به یک مشاور خانواده مراجعه کنید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین