تماس با ما خانه
RSS

دکتر شیرین شمس ، جراح زنان با بیان اینکه : کدام تکنیک جهت لابیاپلاستی به شما توصیه میشود .؟؟ تکنیک های مختلف بین الملی در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی وجود دارد . در این مقاله بحث و گفتگو در مورد بهترین روش پیشنهادی جهت جراحی به شما توصیه میشود . در واقع جراح میتواند با بررسی فیزیک شما و شغل شما تصمیم بگیرید کدام تکنیک لابیاپلاستی برای شما مناسب تر است . در کلیه روشها مقداری از لب های کوچک و لب های بزرگ شما برداشته می شود.

جراحی زیبایی واژن شامل موارد زیر میباشد ۱-جوان سازی واژن ۲- تنگ کردن واژن ۳- سفت نمودن عضلات واژن ۴- ترمیم قسمت خلفی واژن جراحی زیبایی واژن یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند . معمولا خانم ها از عدم رسیدن به ارگاسم و شلی واژن شاکی هستند . مهمترین عامل کاهش ارگاسم و شلی واژن از دست دادن قوام عظلات خلفی دیواره داخلی واژن میباشد که تا دهانه ورودی واژن امتداد میبابد . که در نتیجه بیمار از احساس افتادگی ، شلی و عدم ارگاسم حین نزدیکی شاکی میگردد . همانطور که ذکر شد ضعف بافت های نگه دارنده لگن و نازک شدن تیغه ریکتوواژینال ( تیغه بین مقعد و واژن ) می توانند باعث افتادگی دیواره واژن شوند .

جراحی زیبایی واژن چیست ؟؟

جراحی زیبایی واژن شامل موارد زیر میباشد

۱-رفع تیرگی واژن

۲- تنگ کردن واژن

۳- سفت نمودن عضلات واژن

۴- سفیدی واژن

جراحی زیبایی واژن یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند .

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین