تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

ازدواج یک رویداد هیجان انگیز در زندگی هر زنی است، بنابراین لباس عروس یکی از نقش های اصلی را در زیباتر شدن این روز بی همتا بازی می کند. طراحی لباس عروس های سال 2010 واقعاً متنوع و درخشان است، لباس عروس نباید فقط فریبنده و شیک باشد بلکه در عین حال باید افسانه ای و در عین حال راحت و متناسب اندام شما باشد. اگر در حال تدارک عروسی خود و جستجوی لباس عروس در بین مدل های 2010 هستید، می توانید با نکات کلیدی و راهنمایی ما، آن را پیدا کنید و مطمئن باشید در بزرگترین روز زندگی خود تبدیل به الهه خواهید شد.

لباس عروس با دنباله های بلند مدل پری دریایی  :
اگر شما یک لباس مد روز و یک طرح مجلل دوست دارید که شما را در بزرگترین روز زندگی‌تان بسیار عالی و باشکوه نشان دهد این سبک مدل‌ها برای شما طراحی شده است. این طرح لباس عروس بر روی خصوصیات زنانه شما تأکید می کند و شما را به طرز شگفت انگیزی بلندتر نشان می دهد. بهرحال، اگر شما در قسمت کمر و پهلو خود دارای اضافه وزن باشید می توانید با این طرح این قسمت بدن خود را مسطح نشان دهید.

لباس عروس با دامن بزرگ  و پفی یا چند لایه:
اگر شما دوست دارید در لباس عروس شبیه یک پرنسس افسانه ای مانند آن چه که در فیلم هاست دیده شوید این مدل انتخاب عالی است. این یک طرح درجه یک برای تمام فصول است. این طرح اندام را به طور فوق العاده ای شکل می دهد. بر کمر باریک شما تأکید می کند و در عین حال کوچکترین معایب را می پوشاند. این لباس ها واقعاً فریبنده هستند و فرم بدن را به زیبایی نشان می دهند.

ساختار لایه ای و دنباله های بلند این لباس از جزئیات فوق العاده آن است که یک حس شگفت انگیز دیداری به لباس شما می دهد. پوشیدن این مدل لباس عروس قطعاً به شما حس شاهزاده شدن را خواهد داد.

لباس عروس جیب دار
با این لباس های عروس جیب دار زیبا، طراحان یک عنصر مهم را در طراحی لباس عروس 2010 وارد کردند. هر کسی دوست دارد لباس راحتی بپوشد که معمولا لباس‌های عروس در این مورد مشهور نیستند. اما اکنون زمانی است که شما در بزرگترین روز زندگی خود با پوشیدن لباس عروس جیب دار، مجلل، درخشان و راحت به نظر آیید.


لباس عروس چین دار و چسبان ( مدل ماهی):
اگر شما دوست دارید که حس فریبندگی به لباس عروس شما اضافه شود، چین های زیاد و فلس مانند مد 2010 انتخابی درست هستند. کمراین مدل‌ها به طور جالبی بر کمر تأکید می کند. اگر اندام متناسبی دارید این مدل ها بسیار زیبا و باشکوه است.


ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. negin ashuri گفت:

    asheghe in lebasa shodam vaseye furusham bezarin

  2. ندا کریمی گفت:

    زیبا بودن

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین