تماس با ما خانه
RSS

images

اگر هميشه ترس از دست دادن همسرتان را داريد…

 

در اين صورت 2 راه بيشتر نداريد:

 

1. از همان ابتدا و در دوران آشنايي آنقدر او را خوب بشناسيد تا با توجه به شخصيت او اين داستان برطرف شود.

 

2. آنقدر در زندگي زناشويي خود، عشق و محبت صرف کنید كه همسرتان نتواند به كسي ديگر جز شما فكر كند.

 

اگر به همسرتان شك كرديد و بعد از مدتي متوجه شديد شك شما اشتباه بوده است!

 

در اين شرايط 2 حالت ممكن است پيش بيايد:

 

 1. همسرتان متوجه شك شما نشده است؛ در اين صورت بايد روي خودتان كار كنيد تا كاملا شك شما برطرف شود و تنها چيزي كه مي تواند شك ها و ناآرامي هاي بين زوج ها را از بين ببرد محبت كردن بي قيد و شرط به يكديگر است چون در اين صورت رابطه دلپذير مي شود و در نتيجه دوباره اعتماد و آرامش به زندگي بازمي گردد.

 

2. همسرتان متوجه شك شما شده است؛ دراين صورت بايد اول به اشتباه خود اعتراف و از او معذرت خواهي كنيد. بعد به نوعي با رفتارهايتان نشان دهيد كه كاملا به او اعتماد داريد.

 

راهكارهایی كه باعث می شود شك همسرتان از بین برود

 

 

1.  برای اینكه همسرتان به شما اعتمادداشته باشد احتیاجی نیست كه كار خارق العاده ای انجام بدهید. مهم ترین قدم این است كه همیشه و حتی  در مورد چیزهایی كه به نظرتان كوچك و بی اهمیت می رسند قابل اعتماد باشید. حتی اگر هیچ وقت پیمان شكنی بزرگی نكنید و همیشه با همسرتان صادق باشید، جدی  نگرفتن این موارد كوچك می تواند بیش از هر چیز دیگری اعتماد او نسبت به شما را از بین ببرد.

 

یادتان نرود: از خرید یك میوه تا برنامه ریزی سفر یا تعهدهای بزرگ تر و جدی تر زندگی، هر چیزی را كه به همسرتان وعده می دهید باید عملی كنید.

 

یادتان باشد: هرگز برای دلخوش كردن او قولی  ندهید كه نمی توانید انجام دهید.

 

 2. اعتماد او را از دست ندهید و رازهایش را به یك موضوع عمومی تبدیل نكنید. یادتان نرود كه آنچه در یك رابطه مطرح می شود باید در همان رابطه هم بماند. برای سرپیچی از این قانون هیچ استثنایی وجود ندارد و شما نمی توانید به بهانه عصبانیت یا دعواهای زناشویی رازهای همسرتان را فاش كنید.

 

یادتان باشد: اعتمادی كه از بین می رود به همین سادگی ها تجدید نمی شود.

 

3. چرا فكر می كنید كه همسرتان باید به شما اعتماد كند و هیچ رازی در مقابل شما نداشته باشد. در حالی كه خودتان نمی توانید به او اعتماد كنید و حقایق زندگی تان را برایش بیان كنید؟!

 

یك اگر مهم:اگر اعتماد همسرتان برایتان اهمیت دارد باید رازهایتان را برایش فاش و از احساساتی كه هر روز و هر لحظه دارید برایش صحبت كنید.

 

4. در نظر گرفتن منافع خود و بی توجهی به خواست طرف مقابل و آنچه به نفع رابطه شماست خیلی زود اعتماد همسرتان را از بین خواهد برد. اگر برای ساختن یك اعتماد همیشگی جدی هستید پس این نكته را هم نادیده نگیرید.

 

سعی كنید: در زمان انتخاب و  تصمیم گیری چیزی را انتخاب كنید كه به نفع همسرتان و زندگی مشترك تان هم باشد. مسلم است كه همیشه نباید منافع خودتان را نادیده بگیرید و خواسته هایتان را قربانی این اعتمادسازی كنید. باید سعی كنید توازنی میان این دو ایجاد كنید.

 

5. هنگامی كه اشتباهی از شما سر می زند عذرخواهی كنید. هیچ چیز بیشتر از اشتباه نمی تواند اعتماد همسرتان را از بین ببرد. از گفتن این جمله نترسید و به خاطر غرورتان همه چیز را خراب نكنید البته مهم تر از این عذرخواهی اولیه،  نشان دادن پشیمانی تان در رفتارهایتان است.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین