تماس با ما خانه
RSS

این روزها کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار به سرعت در حال استفاده در منازل، آپارتمان‌ها و کلینیک‌ها هستند. این نوع کاغذ دیواری‌ها بر خلاف رنگ و کاغذ دیوای‌های متداول، به راحتی قابل نصب هستند.برای رنگ کردن خانه‌ خود، باید کلی به رئیس‌تان خواهش و تمنا کنید که مرخصی بدهد تا بتوانید تمام اسباب و اثاثیه‌ منزل را جمع کنید و خانه‌ خود را رنگ کنید. تازه آن هم اگر بتوانید درست و حسابی این کار را انجام دهید. ممکن است روی فرش و اسباب زندگی‌تان رنگ بریزد. رنگ‌ها مواد شیمیایی دارند و ممکن است برای سلامتی شما و یا فرزندانتان خطرناک باشند و خلاصه رنگ کردن در و دیوار خانه هزار جور مکافات در پی دارد. کاغذ دیواری های معمولی هم در عین زیبایی، سختی و دقت نصب فراوانی دارند. اما خیالتان از این نوع کاغذ دیواری‌های استیکری راحت باشد.

کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار بر خلاف رنگ و کاغذ دیوای های متداول، به راحتی قابل نصب هستند

ویژگی‌های کاغذ دیواری پشت چسب دار:

نصب سریع و آسان (بدون نیاز به نصاب و چسب مخصوص)

فیلم آموزشی نصب

قابلیت نصب روی هر سطح صاف (گچ، رنگ، چوب، فلز، سرامیک)

بادوام

هزینه کم و کارایی بالا

تنوع طرح

قابل شستشو

طرح برجسته و ضدخش (بدون خراش و پارگی دراثر شستشو)

ضدآب (مناسب کف و دیوار آشپزخانه، حمام یا دستشویی)

قابلیت استفاده در منازل، فروشگاه، اماکن عمومی، رستوران و …

چرا استفاده از کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار در حال افزایش است؟

برجسته‌ترین امتیاز این کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار، راحتی در استفاده از آن‌ها است. این نوع کاغذ دیواری‌ها طوری طراحی شده‌اند که قابل جا به جایی باشند. مردم دل‌شان می‌خواهد خانه‌ خود را سالی یک بار رنگ بزنند. دم عید که می‌شود معمولاً این کار را می‌کنند و آن هم به این دلیل که آبروی خود را جلوی مهمانان حفظ کنند و مهم‌تر از همه حس تنوع‌طلبی خود را ارضاء کرده باشند. اما همانطور که گفتیم رنگ کردن هزار و یک مکافات دار. و اگر خدای نکرده نقاش ساختمان شما حرفه‌ای نباشند، قوز بالای قوز خواهد شد. حتما باید اضطراب و فشار روانی را تحمل کنید و آخر سر هم بعد از چند ماه دوباره ترک های روی دیوار به شما چشمک بزند. از سوی دیگر، کاغذ دیواری‌های متداول هم معایبی دارند و مثلاً بعد از چند وقت از مد می‌افتند و عوض کردن آن‌ها هم سخت است.

کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار طوری طراحی شده‌اند که قابل جا به جایی باشند

می‌دانیم حتماً تصمیم دارید دکور خانه‌ خود را صفایی بدهید. یک طراح دکوراسیون داخلی یا نقاش و نظیر این را استخدام کنید که دکور را عوض کنند. خودتان هم می‌دانید که آخر سر هم نتیجه آنچه که انتظار داربد، نمی‌شود. همسرتان که به جای خود! بچه‌ها تنوع طلب هستند و نمی‌خواهند مناظر تکراری را هر روز تماشا کنند. چرا از کاغذ دیواری‌ پشت چسبدار استفاده نکنید که هم به راحتی و با سرعت قابل نصب و جا به جایی هستند و هم شیک و مدرن و باب طبع همه اعضای خانواده؟

از کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار برای اتاق بچه ها استفاده کنید زیرا تنوع طلب هستند

آیا کاغذ دیواری‌ پشت چسب دار فقط برای دیوار هستند؟

قطعاً پاسخ منفی است. از این نوع کاغذ دیواری پشت چسب دار، برای عوض کردن سریع ظاهر دیوار و سطوح دیگر استفاده می‌شود. مثلاً می‌توانید ظاهر کمد وسائل بچه یا قفسه‌های کتاب را با چسباندن چند نوع از این کاغذ دیواری‌ها کاملا عوض کنید.

یک دیوار خاص از قسمت محبوب خانه، اتاق خواب یا کار، پیش خوان آشپزخانه و هر سطح صاف دیگری که هر روز جلوی چشمتان است را به راحتی از سادگی درآورید.

از کاغذ دیواری پشت چسب دار، برای عوض کردن سریع ظاهر دیوار و سطوح دیگر استفاده می‌شود

منبع : blog.bamilo.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین