تماس با ما خانه
RSS

عوامل تقویت نیروی جنسی مردان:

مواد معدنی مهم برای افزایش و تقویت میل جنسی:

تقویت نیروی جنسی مردان :منیزیم که برای سنتز هورمونهای جنسی (استروژن و آندروژن) و برای انتقال دهنده های عصبی (دوپامین و نوراپی نفرین) مهم است

L1398598823

تقویت نیروی جنسی مردان روی برای تولید هورمون تستوسترون ضروری است .

 

تقویت نیروی جنسی مردان ویتامین E برای تولید هورمونهای جنسی و پروستاگلندین ها (هورمون,تولیدمواد موجود در مایع منی) لازم است.

 

تقویت نیروی جنسی مردان ویتامین ث که برای تولید هورمونهای جنسی ( استروژن ، پروژسترون و آندروژن) لازم است.

 

مواد غذایی مفید برای افزایش و تقویت میل جنسی:

تقویت نیروی جنسی مردان در رژیم غذایی روزانه شما باید به حد کافی کافی ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری وجود داشته باشد.

تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آجیل به ویژه بادام و گردو به دلیل داشتن اسیدهای چرب ، در افزایش میل جنسی موثرند.ترکیب آنها با عسل ماده غذایی خوشمزه و بسیار موقوی می باشد.

 

تقویت نیروی جنسی مردان موز: منبع غنی از ویتامین Bو پتاسیم است که باعث بالابردن سطح انرژی کلی بدن می شود .همچنین حاوی آنزیم bromelain است که در افزایش و توانایی میل جنسی موثر است.

تقویت نیروی جنسی مردان آووکادو: منبع غنی از اسید فولیک که به متابولیسم پروتءینها کمک میکند و سطح انرژی در بدن را بالا می برد.همچنین حاوی ویتامین B6و پتاسیم ،دو عنصری که در افزایش میل جنسی در مرد و زن موثرند.

 

تقویت نیروی جنسی مردان تخم مرغ: حاوی ویتامین B5و B6می باشد که به توازن سطح هورمونها در بدن و همچنین کاهش استرس کمک می کند.

تقویت نیروی جنسی مردان صدف ، میگو،غذاهای دریایی: منبع غنی از ماده معدنی روی هستند که به افزایش تولید اسپرم و همچنین هورمون تسترون کمک میکنند.

 

تقویت نیروی جنسی مردان فلفل ،زنجبیل و غذاهای تند: باعث افزایش جریان خون به ارگانهای جنسی می شود.

تقویت نیروی جنسی مردان انجیر: منبع غنی از آمینو اسیدها است که به بالا بردن نیروی جنسی کمک می کند.

 

تقویت نیروی جنسی مردان شکلات: شکلات به خصوص نوع خالص آن منبع غنی از آنتی اکسیدانها است .همجنین حاوی ماده ای به نام phenylethylamine است که محرک در سیستم مغز است و تولید “نشاط”و “احساس عشق” در بدن می کند.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین