تماس با ما خانه
RSS

عمل جراحی بینی که یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در ایران وجهان  میباشد، میتواند به طور کامل طول و عرض و شکل بینی را کاملا تغییر داده وچهره ای جدید را برای شما بسازد  و شما را از تمام قوزها و برآمدگی هایی که باعث نارضایتی تان هستند برهاند. عمل بینی همچنین میتواند برای رفع مشکلات تنفسی مادرزادی یا ناشی از ضربه هم انجام شود. با این وجود که جراحی بینی عملی پیچیده و سخت میباشد و معمولاً نتایج آن رضایت بخش میباشد.

محدودیت این عمل معمولا به این صورت است که مردان و زنان در هر رده سنی میتوانند گزینه ای مناسب برای عمل بینی باشند،اما بر روی کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال انجام نمیشود زیرا رشد بینی آن ها هنوز متوقف نشده است. کاندید مناسب برای عمل بینی فردی است که از ظاهر بینی خود ناراضی بوده و در عین حال انتظاراتی واقع گرایانه و منطقی از نتایج عمل دارد.در این نوع عمل ها همواره به دست جراح بینی متخصص وبا تجربه نتایج بسیار خوب ورضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد.

اگر همیشه  از ظاهر بینی خود ناراضی بوده اید یا شکل و سایز آن در طول زمان تغییر کرده و یا بینی شما در اثر ضربات تغییر شکل داده است بنابراین شما گزینه ای مناسب برای عمل  جراحی بینی هستید.

چنانچه شما هر کدام از شکایات زیر را دارید عمل بینی میتواند برای شما مناسب باشد :

۱-بینی شکسته یا آسیب دید، ۲-مشکلات تنفسی ناشی از ساختار بینی،۳- قوز و برآمدگی در بینی ،۴- بینی بسیار پهن،۵- نوک بینی بزرگ ،  افتاده و برآمده ،۶- سوراخ بینی بزرگ یا باریک و کوچک۷-،بینی نامتقارن یا کج ، ،  ۸-  بینی بسیار بزرگ یا بسیار کوچک در مقایسه با دیگر اجزاء صورت

در این عمل که یک نوع عمل بسیار تکنیکی و ظریف  به حساب  می اید.که همراه با هنر در هم اویخته است تا نتیجه حاصل مطلوب و مورد رضایت شخص قرار گیرد .عمل بینی همراه با تجربه و هنر جراح بینی میتواند نتایج بسیار عالی را برای افراد به ارمغان اورد. به همین دلیل برای انتخاب جراح متخصص باید این دو فاکتور را نیز برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران را نیز برای عمل  در نظر داشت.که میتواند در حصول نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار باشد.

در مرکز مشاوره زیبایی رویال  سعی بر ان شده است که با استفاده  از تجربه عمل های متعدد و همچنین پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک رضایت کامل برای مراجعه کننده گان محترم فراهم شود.همچنین تعداد بالای عمل ها ی انجام شده موفق نیز میتواند یکی از دلایل تجربه بالا وسابقه خوب برای انجام عمل باشد که نمونه عمل ها نیز موجود میباشد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین