تماس با ما خانه
RSS

بستر و محل استراحت انسان پیشینه ای چندین هزار ساله دارد و به دوره ای باز می گردد که پا به کره خاکی نهاد. خواب یکی از نیاز های موجودات زنده روی کره زمین از جمله انسان ها است و اهمیت بهره گیری از موهبت خوابیدن بر کسی پوشیده نیست. حال باید دید که چگونه می توان از مدت زمان استراحت فردی نهایت بهره را کسب نمود.

93-12-144
از دیر باز نیاز به سطوح نرم برای خواب جهت جلوگیری از آسیب های فیزیکی به انسان توسط الیاف طبیعی رفع می شده است ولکن با پیشرفت علم در طول سالیان متمادی استفاده از مواد جایگزین در کنار مواد طبیعی جهت افزایش راحتی و صرفه اقتصادی رایج گردیده است.

تشک و کالای خواب محصولی جهت رفع همین خواسته بشری محسوب می گردد که با توجه به عادات سنن، فرهنگ و حتی جوانب اقتصادی در ملل مختلف دارای اشکال متفاوتی است. از حدود 100 سال پیش تا کنون و همزمان با انقلاب صنعتی در جهان این کالا شکلی صنعتی بخود گرفته و امروزه در سراسر جهان در اشکال، اندازه ها و درجه های مختلفی از سفتی و نرمی بنا به سلیقه مشتریان و خصوصیات فیزیکی افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

حال به بررسی عادات خواب در کشورمان می پردازیم. از آنجایی که فرهنگ خوابیدن بر روی تشک های سنتی در ایران از دیر باز رایج بوده است و اصطلاحا “زمین خوابی” و خوابیدن کنار کرسی ریشه در فرهنگ ما داشته است، نوع خاصی از این حالت مطلوب مصرف کنندگان ایرانی می باشد. اینکه تشک یا کالای خواب بتواند درد های مفصلی و استخوانی بیماران را در این حوزه درمان نماید فکر ما را به این مشغول می سازد که جایگاه علوم پزشکی مرتبط کجاست؟ لذا یک تشک و کالای خواب ایده آل می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماید و در نهایت از پیشرفت بیماری های بوجود آمده در این زمینه جلوگیری نماید.

حال پرسش آنست که تشک وکالای خواب ایده آل حائز چه شرایطی هست؟

تمام تشک ها در نظر اول یکسانند اما تفاوت های کلیدی از این نقاط آغاز می شود:
1- تشک های ایده آل نخست توسط مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند و مواد اولیه با کیفیت توسط تامین کنندگان صاحب نام که عمدتا با کارخانجات بزرگ فعالیت می نمایند، تولید می شود. لذا محققا به دلیل توان مالی شرکت های بنام، این تامین کنندگان عملا علاقه ای به فروش کالای خود به تولید کنندگان کارگاهی نشان نمی دهند.

2- تشک ایده آل توسط ماشین آلات تخصصی این صنعت و در کارخانجات معتبر که توان تولید و کیفی بالای دارند، ساخته می شود. این کارخانجات عملا به دلیل حجم تولید بالا کالای خود را توسط ماشین آلات و با سیستم کیفی جامع تولید می نمایند. لذا دقت خریدار در هنگام خرید به این نکته، جستجو و کنکاش دقیق جهت اخذ اطلاعات محل کارخانه و بررسی اطلاعات قانونی و استاندارد ها امری الزامی و متضمن سلامت کالای خواب آنان می باشد. ضمناً کنترل این موارد از خرید کالای ایرانی به نام کالای خارجی جلوگیری می نماید.

3- تشک ایده آل دارای اطلاعات فنی درست و دقیق و گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی و معتبر است. لذا قبل از خرید تشک با واحد گارانتی و فروش هر کارخانه تماس حاصل نمایید و به تعاریف بی استدلال دلالان و فروشندگان نا آگاه اکتفا نکنید زیرا هدف هر فروشنده ای نخست ارائه کالایی است که تحت اختیار فروش وی است و متاسفانه صلاح مصرف کننده در اولویت آخر قرار می گیرد.

4- تشک ایده آل دارای تاییدیه های سازمان های مرتبط قانونی و علمی است لذا خریداران می بایست نسبت به کنترل گواهینامه های ارائه شده توسط فروشنده در این زمینه اقدام نمایند که این امر می تواند از طریق وبسایت های مرتبط با سازمان های ذیصلاح انجام پذیرد. در اختیار داشتن استاندارد ملی و گواهینامه هایی در حوزه نظام سلامت در اولویت قرار دارد.

5-تشک ایده آل معمولا در نمایندگی های رسمی که توسط شرکت اصلی تایید شده و در رسانه های عمومی (نظیر وبسایت) اطلاع رسانی شده است، عرضه می گردد لذا عموماً افرادی که به صورت غیر تخصصی و فقط به دلیل منافع مالی شخصی اقدام به معرفی و فروش کالا می نمایند، منطقا نمی توانند مشاورانی ایده آل جهت ارائه تشک مناسب وکالایی که سلامت جسمی شما بدان وابسته است، باشند.

6-در پایان اخذ مشاوره پزشکی از پزشکان، متخصصین و کارشناسان این حوزه قبل از خرید کالا نیز کمک شایانی به انتخاب درست کالا می نماید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین