تماس با ما خانه
RSS

2ص

 

اطلاعات لازم درمورد اثاثیه ی چوبی تان داشته باشید. اگر وسایل چوبی ای که دارید قدیمی هستند یا نمی دانید از چه جنس یا چه نوع چوبی است، یکی از وسایل کوچک، مثلاً یک صندلی را به نجاری ببرید تا مطمئن شوید. ممکن است پاک کننده ها باعث خراب کردن وسایل تان شود.

چوب های گردو را هر روز دستمال نرم بکشید تا گرد و خاک نگیرند. اگر لکه های سفیدی روی چوب دیدید، با مقداری کمی خمیردندان آن ها را پاک کنید.می توانید برای پاک کردن اثاثیه ی چوبی، روغن خانگی درست کنید. برای تهیه این روغن، روغن بزرک و عصاره ی صمغ را به مقدار مساوی بجوشانید.

مواد را با هم مخلوط کرده و با یک دستمال نرم، آن را به چوب بمالید. این روغن یا هر روغن تجاری دیگری در بافت چوب نفوذ می کند و اگر سال ها استفاده کنید، اثاثیه ی چوبی تان همیشه تازه می مانند و درخشندگی طبیعی خود را نگه می دارند.سر جارو برقی برس وصل کرده و چوب های رنگ شده را با آن تمیز کنید یا به جای آن با یک دستمال خشک سطح چوب را تمیز کنید.
با یک اسفنج مرطوب لکه ها و اثر انگشت ها را از روی چوب پاک کنید. اسفنج را فشار دهید تا آب اضافی بیرون بریزد، چون اگر چوب خیس شود باد می کند یا لکه دار می شود.

پاك كردن لكه‌هاي سمج قسمت‌هاي چوبي مبلمان كه آنها را كدر مي‌كند و از جلوه مي‌اندازد هميشه يكي از دغدغه‌هاي افراد باسليقه است.

پاك كردن اين لكه‌ها تقريبا كار مشكلي است چون در بيشتر اوقات نه تنها به‌درستي از روي چوب پاك نمي‌شوند بلكه ردپاي خود را تا مدت‌ها بر آن باقي مي‌گذارند.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین