تماس با ما خانه
RSS

دسرهای قلبی که خودتان درست می کنید یکی از بهترین ایده ها برای پذیرایی از کسانی است که دوست شان دارید. این بار با توت فرنگی و شکلات یک دسر قلبی سه سوته درست کنید.

دسرهای قلبی که خودتان درست می کنید یکی از بهترین ایده ها برای پذیرایی از کسانی است که دوست شان دارید. این بار با توت فرنگی و شکلات یک دسر قلبی سه سوته درست کنید.

با توت فرنگی یک دسر قلبی خوش طعم و سریع درست کنید
۱ (۳)

مواد لازم برای درست کردن دسر قلبی با توت فرنگی :
توت فرنگی
شکلات صبحانه
چیپس شکلاتی یا شکلات تخته ای

   برگ های سبز توت فرنگی را جدا کرده و آن را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید.وسط توت فرنگی را مانند تصویر در بیاورید.توت فرنگی را مانند شکل بالا برش بزنید تا راحت تر شبیه قلب شود.توت فرنگی را مانند شکل بالا برش بزنید.هر دو تکه توت فرنگی را با خلال دندان به هم وصل کنید هر دو تکه توت فرنگی را با خلال دندان به هم وصل کنید.

با شکلات صبحانه سطح توت فرنگی ها را صاف کنید بعد زدن شکلات ها روی توت فرنگی آن ها را درون یخچال قرار بدهید تا سفت شوند با نوک چاقو مقداری از شکلات صبحانه را روی سطح توت فرنگی ها بمالید و درون یخچال بگذارید تا کاملا سفت شوند.

  شکلات را به روش بن ماری آب کرده و روی توت فرنگی ها بریزید و دوباره درون یخچال قرار بدهید

چیپس شکلاتی را به روش بن ماری آب کرده و با قاشق روی توت فرنگی ها بریزید. در انتها مجددا توت فرنگی ها را درون یخچال بگذارید تا سطح شکلاتی آن کاملا خودش را بگیرد.  ژل خوراکی توت فرنگی یا آلبالو را خریداری کنید

از مغازه هایی که لوازم قنادی و شیرینی فروشی دارند، ژل خوراکی توت فرنگی یا آلبالو را خریداری کرده و در انتها روی توت فرنگی ها بریزید.  در انتها ژل خوراکی توت فرنگی یا آلبالو را روی توت فرنگی ها بریزید

  با این دسرهای قلبی شکل با توت فرنگی روز سپندارمذگان خود را زیباتر کنید

منبع : seemorgh.com

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. seyed گفت:

    عالی بود ممنون

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین