تماس با ما خانه
RSS

با فکر و ذوق خانه تان را دکور کنید: اتاق نشیمن خانه تان را دوست داشته باشید.

dekor027

آیا شما نشیمن خانه تان را دوست دارید؟ هنگامی که در حال باز کردنِ یک پیچ هستید، رویِ یک کتابِ خوب خم شده اید، تلویزیون نگاه می کنید و یا با دوستانتان هستید، آیا نشیمن خانه تان به شما احساسِ راحتی، سرگرمی و یا حس هارمونی و هماهنگی را منتقل می کند؟ برایِ بسیاری از ما در حدِ یک مکانِ ساده نزول پیدا می کند. در اینجا برخی از راه حل ها را برایِ حلِ مشکلاتِ این ناحیه از خانه توضیح می دهیم.

ابتدا به بیانِ برخی از معضلاتِ رایجِ قسمتِ نشیمن خانه می پردازیم:
• فقدانِ تمرکز
• فقدانِ جریان مناسب هوا
• کوچکیِ بیش از اندازه
• فقدانِ هماهنگی اجزا با یکدیگر
• نورِ کم
• خسته کننده بودن
• بیش از اندازه رسمی و یا ساده بودن

آیا این مشکلات، در موردِ اتاقِ نشیمن شما نیز صدق می کنند. در اینجا می توانید راه حلِ مشکلِ خود را بیابید:

مشکل: فقدانِ تمرکز

راه حل:خود را با  لوازمِ تزئینی جدید غافلگیر کنید

شمع هایِ کوچکِ تزئینی، گلدان هایِ کوچک و اشیای زیبا و کمیاب، هنگامی که در سراسرِ اتاق پخش شده باشند، تأثیرِ خود را از دست می دهند. از آیینه ها و آثارِ هنری در اندازه هایِ بزرگ استفاده کنید، گلدان هایِ زیبا استفاده کنید. اگر در اتاق شومینه ای وجود دارد، این محل یک نقطۀ تمرکزِ طبیعی به شمار می رود بنابراین مراقب باشید تا اشیایِ تزئینیِ کمی در آنجا قرار دهید- یک گروهِ سه تایی از این اشیاء کافی است، و یک آینه در بالایِ آن قرار دهید تا نور را منتشر کند، چنانچه این آینه محدب باشد بخش وسیعی از اتاق در ان دیده می‌شود که جلوه زیبایی دارد.

یک نکته در موردِ شومینه ها: اگر شومینه ای دارید که از آن استفاده می کنید، یک تکه چوبِ تمیز در کنارِ آن نگه دارید، این باعث می شود که آن محل گرم و نرم تر به نظر برسد، حتی زمانی که شومینه روشن نیست. اگر شومینه ای دارید که از آن استفاده نمی کنید، آن را تا قسمت هایِ کناری با چوب هایِ بریده شده پُر کنید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین