تماس با ما خانه
RSS

1. اگر در سني هستيد كه هنوز آثار جوشهاي غرور جواني بر روي پوست شما نمايان است و دوست داريد با كرم پودر و پنكيك آنها را بپوشانيد و پوست صورت خود را صاف نشان دهيد بهتر است از ضد آفتاب هاي مخصوص پوستتان (چرب،خشك،مختلط)كه داراي كرم پودر هم هستند استفاده كنيد،چرا كه شايد الان شما با زدن هر كرم پودر يا پنكيكي پوستي صاف براي آرايش داشته باشيد اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آينده پوست شما اين زيبايي راازدست خواهد داد وبراي شل شدن وپيري زود رس آماده خواهد شدو لكه ها، خيلي زود تر از وقت خود بر روي پوست شما نمايان خواهند
شد،پس توصيه مي شودحتي المكان از كرم پودرو پنكيك ها دوري كنيد وتنها كرم آرايشي خود را يك ضد آفتاب خوب انتخاب كنيد .

2 . در صورت علاقه ي زياد به زدن كرم پودر و پنكيك مي توانيد در مجالس خاص بر روي ضد آفتابتان كمي از آنها بزنيد و حتما بعد از تمام شدن مهماني با شير پاك كن آنها را از روي پوست پاك كنيد و هيچگاه شب با آرايش نخوابيد

3. در مورد چشمها بهتر است در اين سنين تنها از ريمل آن هم بدون خورده مژه وبا كشيدن چند بار آرام تنها بر روي مژه هاي بالا به طور كاملا طبيعي چشمانتان را جذاب تر كنيد.

4. در صورت تمايل به خط چشم نيز بهتر است از يك خط بسيار نازك در پشت چشم كه آن هم از چشم بيرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبيعي فرم دهيد.

5.سعي كنيد بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنيد تا از شكستگي مژه ها جلوگيري شود واز بغل مژه ها زاويه دار به نظر نيايدوبعد چند بار ريمل را به آرامي به طور افقي وكمي هم به سمت بالا بزنيد،در صورت چسبندگي مژه ها هم بهتر است از يك برس ريمل جداگانه كه مخصوص شانه كردن مژه هاست و يا از سنجاق ته گرد استفاده كرده وتا كاملا خشك نشده اند آنها را از هم جدا كنيد تا شكل طبيعي تري داشته باشد.
6. به اين نكته توجه داشته باشيد كه براي دختران جوان آرايش تنها پلك بالا بسيار جذاب تر و  زيباتر خواهد بود و خط زير چشم را بهتر است در سنين بالاتر اضافه كنيد.

7. در صورت تمايل به زدن سايه كه اصلا تو صيه نمي شود چون بعضي از انواع سايه ها چشمها را ريزتر نشان مي دهند ميتوانيد از مدادهاي رنگي مطابق رنگ پوست و لباستان مثل سبز يا آبي بسيار مات و ملايم در پشت چشم يك خط به جاي خط چشم بزنيد كه با كمي ريمل چشمها را جذاب تر خواهد كرد و از زدن سايه هاي رنگارنگ كه چهره را بسيار زنانه نشان مي دهد خودداري كنيد.

8. اگر چشمان بسيار درشتي داريد كه ممكن است با خط پشت چشم زياد جالب نشود بهتر است از يك مداد سياه كه داخل چشم مي كشيد حالت بهتري به چشمها بدهيد،البته نه زياد پر رنگ و غليظ و بعد ريمل را افقي بر روي مژه ها به آرامي بكشيد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین