تماس با ما خانه
RSS

آیا شما نیز از آن ترک‌های ریز زشتی که در نقاط نامناسبی از پوست ظاهر شده‌اند، رنج می‌برید؟ بله…. علائم کشش پوست. اگر به بازوها، ران‌ها، کپل، شکم یا سینه خود دقت کنید، احتمالاً آرزو می‌کنید که ای کاش می‌شد برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شوید.

ar4-6757

قطعاً برای بهبود ظاهر آن‌‌ها می‌توان از کرم‌ها، مرهم‌های موضعی و حتی جراحی استفاده نمود. اما در عین حال، ورزش‌های خاصی نیز برای کاهش آن‌ها و البته ظاهر بهترشان وجود دارد. در واقع ورزش بهترین روش است زیرا موجب سفت شدن پوست و عملکرد بهتر و سلامت گردش خون می‌گردد. در اینجا سه ورزش متفاوت بر اساس نقاط مختلف بدن ارائه می‌شود که کمک می‌کند تا این علائم محو شوند.

تمرینات ورزشی برای ترک های پوستی
ورزش‌هایی از قبیل lateral leg circles (چرخش جانبی پا) انجام دهید که عضلات پا را تقویت و فرم می‌دهد. بدین منظور حداقل ۱۰ حرکت دورانی به سمت جلو و ۱۰ حرکت دورانی به سمت عقب انجام دهید. روی هر پا ۲۰ بار تکرار کنید. در طول تمرین، ران‌های خود را حرکت ندهید. هدف از این حرکت تقویت عضلات و پوست زیر آن که دچار علائم کشش شده‌اند، می‌باشد.

ترک های پوستی روی کپل و پهلوها
باید به سراغ ورزش‌هایی بروید که کپل را هدف بگیرند. ورزش‌های زمینی که روی کپل و پهلوها تمرکز دارند، همچون squats (اسکوات) که به طرز عجییبی عضلات و پوست را سفت می‌کند.

ترک های پوستی روی سینه و شکم
این نقاط اصلاً برای بروز علائم کشش مناسب نیستند، به ویژه اگر از پوشیدن مایو و تاپ‌های بندی لذت می‌برید. اگر می‌خواهید پوست سینه خود را سفت کنید، ورزش‌هایی انجام دهید که موجب سفت شدن سینه‌ها شوند. ورزش‌هایی که شکم را سفت می‌کنند، بدین منظور تمرین planks (پلانک) فوق العاده است.

این تمرینات را به مدت چند هفته ادامه دهید تا تفاوت ظاهری علائم کشش را مشاهده نمائید.

منبع : youbeauty

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین