تماس با ما خانه
RSS

قبل از استفاده از هر نوع روغن یا محلولی لازم است از پاک و بهداشتی بودن محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور با استفاده از شامپو بچه ابرو و مژه‌ها را شست‌ و شو داده و پس از خشک کردن از روش‌های ذکر شده بهره ببرید.
ar4-6572
روغن بادام
روغن بادام تلخ یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. کافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک‌ کن یا برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.

روغن زرده تخم‌ مرغ
استفاده از روغن زرده تخم‌ مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز هست در تقویت و پرپشتی ابرو و تقویت مژه بسیار نقش دارد.

یک ترکیب روغنی عالی

ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.

روغن هفت‌ مغز
بی‌شک روغن هفت‌ مغز یکی از بهترین روغن‌های ترکیبی است که از هفت‌دانه روغنی مانند بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه‌دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.

روغن آووکادو 

روغن آووکادو یکی از روغن‌های مغذی پوست و مو است را بیشتر از همه به کسانی توصیه می‌کنیم که پوستی ملتهب در کف سر دارند یا موهای‌شان بیش از اندازه نازک شده‌ است. روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می‌شود.

روغن هسته انگور 

این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا ۹۰ درصد می‌رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور ۵۰ برابر بیشتر از ویتامین E و ۲۰ برابر بیشتر از ویتامین C است. روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

روغن رزماری 

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می‌توان یافت، روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی‌دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد .  از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار نیز هست.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین