تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی

صورتی از ترکیب رنگ قرمز و سفید درست شده است و طیف رنگی متنوعی دارد که اسم های مختلفی هم دارد که ما در فارسی آن ها را به نام های صورتی کمرنگ و پررنگ یا گلبهی و… می شناسیم. صورتی رنگ خیلی جذابی برای اکثر خانم هاست و حتی رنگی است که می شود در لباس کودکان و نوزادان هم استفاده شود و این به خاطر حس نشاط و سرزندگی است که در عین حال آرامشی را تداعی می کند. هر چه رنگ صورتی به روشنی برود احساس آرامش و ملایمت بیشتری دارد و هر چه به تیرگی برود، رنگی پر جنب و جوش و شادتر و پر انرژی ای می شود.

ست لباس صورتی و آبی

آبی یکی از بهترین ترکیباتی است که می تواند با صورتی ایجاد شود. و تمامی طیف آبی و صورتی را اگر در کنار هم ست کنید، باز هم ترکیب قشنگی به و جود می آید. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشد احساس لطیف تری را ایجاد می کند. ولی اگر جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیایید و پر انرژی باشید، بهتر است از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

ست لباس صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری هم جزء ترکیباتی است که به چشم همه زیبا می آید. حتما تا الان از این ترکیب استفاده کردید و از آن لذت بردید. خاکستری چون رنگ خنثی هست، صورتی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند با آن ترکیب شود و به خاکستری انرژی و شادابی بدهد. این ترکیب با این که صورتی دارای احساس شادی هست در کتار خاکستری به تعادل رسیده و ست مناسبی برای هر مجلس است.

ترکیب صورتی و سبز

به علت این که هر دو رنگ صورتی و سبز رنگ های شاد و پر انرژی هستند، ترکیب و ست این دو رنگ با هم نیز ترکیب شادی را به وجود می آورد. هر چه رنگ سبز به رنگ زرد که در ترکیب رنگ سبز وجود دارد، نزدیک تر باشد و هر چه صورتی پر رنگ تر باشد، ترکیب این ها با هم ترکیب شاد و جوان تری ایجاد می کند.

ترکیب رنگ صورتی و سفید

این ترکیب هم اگر صورتی کم رنگ باشد ترکیب ملایم و خانمانه ای را به وجود می آورد. این ترکیب می تواند سفید مطلق و صورتی پر رنگ باشد و یا رنگ کرم ملایم و گلبهی. در هر صورت این ترکیبات ست جذابی را ایجاد می کنند.

ست لباس صورتی و مشکی

رنگ مشکی می تواند زمینه ی خیلی مناسبی باشد برای این که صورتی دقیقا همان طوری که هست به چشم بیاید و جلوه ی بیشتری بکند. این به خاطر خاصیت رنگ مشکی و مهم نیست که صورتی پر رنگ یا کمرنگ باشد، اگر در زمینه ی مشکی قرار بگیرد خودش را خیلی خوب نشان می دهد.

استفاده از رنگ صورتی سن خاصی ندارد و آنقدر تنوع ترکیبات دارد که شما می توانید با استفاده از هر کدام که بالا توضیح دادم، ستی را برای خودتان بر اساس سن و مجلس مورد نظر انتخاب کنید و از انرژی صورتی لذت ببرید.

منبع : ۲nafare.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین