تماس با ما خانه
RSS

پوست‌های تیره و مرده، ریزش موها، مژگان و ابروان، لب‌های خشکی زده و پوسته پوسته شده تنها عوارضی ساده و ابتدایی از بلاهایی است که استفاده افراطی از لوازم آرایش بویژه لوازم آرایش تقلبی و بی‌کیفیت می‌تواند بر سر هر فردی بیاورد. سرطان، عقیمی، پیری زودرس پوست، حساسیت، آکنه، ایدز و هپاتیت نیز از عواقب احتمالی استفاده از لوازم آرایش است.
ar4-4942
می‌پرسید چگونه آرایش می‌تواند منجر به ایدز شود؟! به دلیل آن که هنوز در بسیاری از کارخانه‌های نامعتبر لوازم آرایش از جفت جنین استفاده می‌شود به ادعای آن که ماده موجود در آن موجب رفع چین و چروک می‌شود.

زیبایی و استفاده از لوازم آرایش خوب است، اما باید از مسیر درست به آن پرداخت. به معایب آرایش زیاد توجه کنید و روش‌های دیگری را برای زیبا شدن اتخاذکنید.

ـ استفاده از لوازم آرایش را محدود کنید و همان مقدار را هم به کمک لوازمی از مارک‌های شناخته شده و بهتر انتخاب کنید. نیمی از رژلب‌ها حاوی سرب هستند و خطری جدی برای سلامتی محسوب می‌شوند. رژ لب را روی دست‌تان بکشید و بعد، قطعه‌ای طلا یا نقره اصل روی آن بکشید. اگر بعد از گذشت چنددقیقه رنگ آن تغییرکرد، یعنی آن رژ حاوی سرب است و شما نباید آن را مصرف کنید وگرنه بدترین بیماری‌ها ازجمله سرطان انتظارتان را خواهند کشید. اگر سلامتی چشمان‌تان را دوست دارید مصرف ریمل و خط چشم را تا حد امکان کم کنید و به هیچ وجه با آرایش به خواب نروید.

ـ راه زیباشدن را در روش‌های دیگر بجویید. به جای ریمل زدن، به دنبال شیوه‌هایی برای بلند و پرپشت شدن مژگان‌تان باشید. برای زیبایی پوست صورت‌تان می‌توانید انواع ماسک و بخور مناسب را استفاده کنید تا روزبه‌روز، پوستی زیباتر، جوان‌تر و شفاف‌تر بیابید. به کمک مواد زیباکننده طبیعی به چهره‌ای قشنگ‌تر دست یابید. البته آنها بسرعت استفاده از لوازم آرایش جواب نمی‌دهند، اما هم بی‌ضررند و هم تاثیرشان ماندگار است.

ـ به رنگ لباسی که می‌پوشید توجه کنید. بعضی رنگ‌ها شما را زیباتر و بعضی دیگر رنگ پریده‌تر نشان می‌دهند. همچنین به مدل مویی که برای خودتان درست می‌کنید دقت داشته باشید. گاهی به کاربردن یک کلیپس زیبا یا تغییر دادن مدل مو می‌تواند انقلابی را در چهره شما ایجاد کند. به جای استفاده مطلق از لوازم آرایش، به این روش‌ها نیز فکرکنید.

ـ اعتماد به‌نفس‌تان را تقویت کنید. چرا فکر می‌کنید اگر یک روز آرایش نداشته باشید، آن رو به شب نمی‌رسد؟ توجه به زیبایی ظاهر امری بسیار پسندیده است، اما افراط در آرایش هیچ امتیازی به شما نمی‌بخشد. فراوانند زنان و دخترانی که مهم‌ترین مساله زندگی را در ظاهرپرستی خلاصه کرده‌اند و به همین دلیل، در دل هیچ‌کس جایی ندارند. شما این گونه نباشید و در این زمینه به افراط رو نیاورید. اعتماد به‌نفس خود را در جاهای دیگر جستجوکنید، نه در کیف کوچک لوازم آرایش.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین