تماس با ما خانه
RSS

دستشویی و حمام تزئینات خاصی ندارند. اما آدم دوست دارد همه جای خانه اش را بسیار زیبا دکور کند و حمام نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای این منظور حتما لازم نیست مشاوره و طراح استخدام کنید و هزینه های بسیار زیادی برای طرح های واقعا خوب آنها پرداخت کنید. خودتان هم با کمی سلیقه و حوصله می توانید این ماموریت را به انجام برسانید.

hou7263
1. همه اثاثیه و حتی وان حمام، سینک روشویی و همه شیرآلات را بسیار تمیز بشویید.

2. کف زمین و آینه ها را تمیز بشویید و همه دیوارها را از بالا تا پایین دستمال بکشید و به اصطلاح برق بیندازید. تمیز بودن زمین و آینه و کف و دیوار موجب می شود فضای حمام مرتب دیده شود. نتیجه آن نیز بزرگ تر دیده شدن آن فضا است.

3. حتی درها را نیز از هر جنسی که هستند، تمیز کنید و در آخر با آب آبکشی کنید.

4. اگر پرده حمام دارید، آن را تعویض کنید و نمونه ای نو نصب کنید که با کاشی های دیوار و کف زمین جفت باشد. وقتی رنگ پرده با دیوار همخوانی داشه باشد، موجب متناسب دیدن شدن همه فضا می شود و خلوت و بزرگ به نظر می رسد.

5. همه وسایل اضافی را از حمام خارج کنید. وسایل شخصی همچون شامپو، صابون، برس و وسایل آرایش را دور از چشم درون کابینت یا سبد یا در اتاقی دیگر نگهداری کنید.

6. اگر صندلی یا هر وسیله اضافه ای در این اتاق دارید، آن را خارج کنید. این موجب باز شدن بیشتر فضا می شود و رنگ و روی تازه ای هم به خود می گیرد.

7. سبد رخت‌چرک ها را همیشه بشویید و تمیز نگه دارید. در صورت امکان می توانید آن را از فضای حمام خارج کنید تا فضای بیشتری داشته باشید. یا اینکه کابینت یا فضای خالی برای آن در نظر بگیرید تا خیلی در چشم نباشد.

8. در قسمت سینک روشویی، فقط جا صابونی و یک گلدان ظریف و کوچک قرار دهید تا شلوغ و به هم ریخته دیده نشود.

9. آینه بزرگی برای حمام در نظر بگیرید تا فضا و نور را بیشتر منعکس کند.

10. حوله های تمیز را با انواع کهنه و قدیمی جایگزین کنید. سعی کنید حوله ها را با رنگ دیوار یا کف حمام جفت کنید. حتی دیگر وسایل حمام را نیز سعی کنید از یک خانواده رنگ انتخاب کنید.

11. روشن بودن رنگ دیوارها و نورپردازی زیاد نیز موجب می شود تا فضا بزرگ تر و مرتب تر دیده شود. برای این اتاق کوچک، یک لوستر ساده در نظر بگیرید تا موجب خلوت دیده شدن فضا بشود.

 

منبع : bartarinha.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین