تماس با ما خانه
RSS

برنامه ای نداشته باشید . هرگز به فردا فکر نکنید . تنها به لحظه ای فکر کنید که در آن هستید

F1395659819

1- مسئولیت پذیر نباشید .

یعنی در قبال زندگی خود مسئولیتی به عهده نگیرید و همه مسایل را به پدر ، مادر ، دبیر ، استاد ، همسایه های بد ، دوستان ، دولت و یا به اشخاص دیگر نسبت دهید و خود را یک قربانی نشان دهید . اگر می خواهید کار بدی انجام دهید آن را حتماً انجام دهید .
۲- هیچ وقت هدفی را دنبال نکنید .

برنامه ای نداشته باشید . هرگز به فردا فکر نکنید . تنها به لحظه ای فکر کنید که در آن هستید . بخورید و بخوابید . خوش بگذرانید . کی می داند که فردا چه کسی مرده و چه کسی زنده خواهد ماند ؟
۳- بر خلاف اولویت ها فکر وعمل کنید .

کارهای مهم زندگی تان را انجام ندهید . تلفنی با اشخاص حرف بزنید . دور خودتان بچرخید . تا می توانید وقت کشی کنید . کارهایتان را به روز بعد موکول کنید . اول کارهای کوچک و بی اهمیت را انجام دهید .
۴- برنده ، بازنده فکر کنید .

زندگی را رقابت شرورانه ای در نظر بگیرید هم کلاسی شما تنها هدفش این است که بر شما پیروز شود . پس لازم است که او را شکست بدهید . به هیچ کس اجازه ندهید که موفق شود زیرا اگر آن ها برنده شوند معنایش این است که شما بازنده می شوید به فکر پیروز شدن خودتان باشید ، به فکر شکست خوردن دیگران باشید .
۵- ابتدا حرف بزنید و بعد تظاهر کنید که گوش می دهید . به شما دهان داده شده که حرف بزنید .
۶- همکاری نکنید .

دیگران مطرح نیستند چون با شما تفاوت دارند . کار گروهی مناسب آدم ها نیست . از آن جایی که همیشه شما بهترین ایده ها را ارائه می کنید بهتر است همه کارها را خودتان انجام بدهید . دیگران باید خود را با شما وفق بدهند نه شما با آن ها .
۷- خودتان را از پای در آورید .

به قدری سرتان را شلوغ کنید تا فرصتی برای احیا و بازسازی خود نداشته باشید . مطلب جدیدی نیاموزید . ورزش نکنید . کتاب خوب نخوانید . از طبیعت دوری کنید . از هرچه به شما الهام می دهد پرهیز کنید .

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین