تماس با ما خانه
RSS

برای خیلی از افراد دل كندن از رختخواب در سرمای زمستان كار مشكلی به نظر می آید بنابراین مصرف مواد غذایی مناسب این فصل به سرحال بودن افراد كمك خواهد كرد.

آنچه كه فرد را از خواب آلودگی نجات می دهد نوشیدن یك فنجان چای داغ یا قهوه است كه نوشیدن آن در آغاز روز به سرحال آوردن فرد كمك می كند.

به گفته محققان بهترین شیوه ای كه می توانید با آن به سرمای زمستان غلبه كنید خوردن یك صبحانه مغذی است. تركیب یك لیوان آب به همراه عسل در ابتدای روز یكی از مواد غذایی است كه می توانید روزتان را با آن آغاز كنید.

قبل از صرف وعده غذایی نهار و به عنوان یك میان وعده می توانید از مقداری میوه خشك كه شامل پنج بادام و سه گردو می باشد استفاده كنید.

هنگام عصر خوردن یك ظرف سوپ جوجه همراه با سبزیجات می تواند به گرمی بدن كمك كند.

همچنین پیش از رفتن به رختخواب و خوابیدن، نوشیدن یك فنجان شیر داغ به سرحال بودن شما در روز بعد كمك خواهد كرد.

خوردن میوه در طول روز قطعا بیماری ها را از بدن شما دور می كند. میوه های فصل زمستان مثل مركبات كه سرشار از ویتامین C است می تواند ایمنی بدن شما را در برابر سرما و ویروس ها حفظ كند.

به گزارش ایندین تایمز، برای داشتن پوستی نرم و لطیف در زمستان باید پوست بدن خود را مرطوب نگه دارید كه نوشیدن مقدار زیادی آب به این كار كمك می كند.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. نادیا گفت:

    همراه شیر داغ میتوانید از شیره خرما که بسیار انرژی دهنده و سرحال کننده است، در ابتدای صبح، استفاده کنید. مخصوصا شیره خرمای طبیعی و البته معتبر نه کارخانه ای.

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین