تماس با ما خانه
RSS

آرایش صورت نکته های ریزی دارد که اگر آنها را ندانید یک آرایش زشت و نامتناسب خواهید داشت. در اینجا چند اشتباه آرایشی را عنوان می کنیم که باعث زشت شدن آرایش صورت تان می شود.

ar4-5642
ما آرایش می کنیم تا زیباتر و جذاب تر از قبل به چشم آییم اما یک اشتباه کوچک در شیوه آرایش، نه تنها شما را زیباتر نمی کند بلکه زیبایی طبیعی تان را نیز از بین می برد. بنابراین آرایش تان باید به گونه ای باشد که کسی متوجه آن نشود. در اینجا ۶ اشتباهی که خانم ها در آرایش خود انجام می دهند را به اشتراک گذاشته ایم.

کرم پودر روشن تر از رنگ پوست در آرایش صورت
مصرف کرم پودر روشن تر از رنگ پوست، آرایش شما را غیر طبیعی نشان می دهد، گویی یک ماسک به صورت خود زده اید. بهترین رنگ کرم پودر رنگی مشابه با رنگ پوست تان است. برای امتحان می توانید اول مقداری از آن را به گونه های خود بزنید، اگر به پوست شما نشست، کل صورت تان را با آن بپوشانید.

ترکیب نکردن سایه چشم در آرایش چشم
اگر برای سایه چشم خود از چند رنگ مختلف، به خصوص رنگ های دودی، استفاده می کنید، بهتر است آنها را به خوبی با هم ترکیب کنید طوری که مرز بین آنها نامشخص باشند. ترکیب نکردن سایه های رنگی، نه تنها چشم شما را جذاب تر از قبل نمی کند بلکه ظاهری نامرتب به آن می دهد.

خط لب تیره تر از رژ لب در آرایش لب
استفاده از خط لب تیره تر از رنگ لب هایتان نه تنها هیچ زیبایی ندارد بلکه سن شما را هم بیشتر از قبل نشان می دهد. پس یادتان باشد که خط لب شما هیچوقت نباید تیره تر از رنگ رژ لب هایتان باشد. اگر می خواهید لب هایتان طبیعی و در عین حال زیبا به چشم آید، خط لب تان را به خوبی با رژ لب تان ترکیب کنید.

حالت غیر طبیعی ابرو در آرایش صورت
حالت ابروهای شما می تواند بر تمام صورت تان تاثیر بگذارد. ابروهای بلند و کشیده چشم های شما را جذاب تر نشان می دهند، در حالی که ابروهای کوتاه، تاثیری بالعکس دارند. از طرف دیگر ابروهای خیلی پهن و تیره یا خیلی نازک و روشن نیز تمرکز را از چشم های شما بر می دارند و به سمت ابروهایتان می برند که چندان چنگی به دل نمی زند. پس کاری که شما باید بکنید این است که بگذارید ابروهایتان همان حالت طبیعی خود را داشته باشند.

فاصله انداختن میان خط چشم بالا و پایین در آرایش صورت
خط چشمی که برای بالا و پایین چشم هایتان می زنید باید تا حد ممکن نزدیک به هم باشند. اگر بین آنها فاصله افتد، حالت چشم هایتان را تغییر داده و جذابیت شان را از بین می برد.

مژه مصنوعی سنگین در آرایش چشم
استفاده از مژه های مصنوعی پر پشت و سنگین تنها چشم های شما را خواب آلود و خسته نشان می دهند. اگر می خواهید تمرکز را بر چشم هایتان بگذارید، حواستان باشد که مژه های مصنوعی که انتخاب می کنید، سبک باشند تا چشم هایتان را باز نگه دارند.

منبع : زندگی ایده آل

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین