تماس با ما خانه
RSS

در ادامه مطلب قبل موارد زیر قابل ذکر است :

9. امروزه اكثر دختران جوان براي به اصطلاح مرتب كردن ابروها حتما به آرايشگر مراجعه مي كنند كه البته شايد اوايل دخترانه به نظر آيد اما به مرور زمان و با هر بار مراجعه يك رديف از ابروها كم خواهد شد و كم كم با كم پشت شدن و تغيير جهت خواب ابروها مواجه خواهيد شد و گاهي هم جاهايي از ابروي شما خالي خواهد شد ،توصيه ما اين است كه البته تا پر شدن ابروها به آنها دست نزنيد وتنها حاشيه هاي اطراف آنها را تميز كنيدو توجه داشته
باشيد كه رنگ ابرو درريزش هر چه سريعتر ابروها كمك مي كند.درضمن برداشتن زود به زود ابروها باعث شل شدن و افتادگي پلكها خواهد شد.

10.مهمترين نكته ي قابل توجه براي دختران در سنين پايين كه دوست دارند ابروهايشان را تاتو كنند اين است كه چون اين كار تقريبا كاري است جبران نشدني و هيچگاه شما ديگر ابروي اوليه را نخواهيد داشت تنها زماني دست به اين كار بزنيد كه جاهايي از ابروي شما ريخته يا شكستگي دارد و مشخص است و در اين باره نيز از متخصص اين كار بخواهيد تا تنها جاهاي خالي را براي شما با چند نقطه پر كند و تمام ابروي شما را خط نيندازد تا ابرويي كاملا طبيعي و در عين حال مرتب و زيبا داشته باشيد،لازم به ذكر است كه ابروي تاتوشده سن افراد را چندين برابر بالا ميبرد.

11.بهترين رژگونه اي كه براي دختران توصيه ميشود در كنار هماهنگي با لباس رنگهاي صورتي خيلي روشن يا مات
كمرنگ ويا رنگهاي بژكه معمولا ملايم و كمرنگ ودر عين حال شيك هستند ميباشدكه بهتراست با رژلب نيز كه از همين گروه است مطابقت داشته باشد.

12 .با رژگونه و رژلب صورتي سايه هاي نيلي،آبي كمرنگ وخاكستري هماهنگي داردوبا رژگونه و رژلب بژ و طلايي سايه هاي آجري رنگ و قهوه اي مات كمرنگ .سعي كنيد رژلبتان را به صورت خنده ودهان نيمه باز بزنيد تا يكدست و صاف و تميزديده شود.

13 . البته موي يك دختر شرقي با رنگ طبيعي و بلند يكدست زبانزد بوده وجذابيت خاص خود را داردو اين گروه مورا معمولا همه بيشتر ازموهاي هايلايت و لولايت شده مي پسندنداما گاهي عجول بودن دختران ايراني براي زيباتر شدن آنها را از شكل طبيعي خارج مي سازدو وادارشان مي كند كه بلايي بر سر اين موهاي زيبا بياورند كه ديگر قابل جبران نباشدچرا كه هر چه موها زودتر رنگ شوند به همان نسبت زودتر هم با ريزش وسفيدي مو مواجه خواهند شد و گاهي حتي حالت زيباي اوليه خود رانيز از دست خواهند داد پس چه بهتر كه به جاي هايلايت و مش در مجالس و مهماني ها از ريملهاي مو كه به رنگهاي مختلف هماهنگ با لباستان در اكثر لوازم آرايشي ها موجود است استفاده كنيد و بعد از يك شستشو آنها را از روي موها پاك كنيدو موي طبيعي خودتان را سالم و شاداب حفظ كنيد.

14 . براي دختر خانمهايي كه موهاي فر دارند توصيه ميشود به جاي استفاده از واكسها و كرمهاي مو براي ثابت نگه داشتن فرها در مهماني ها ،هم ميتوانيد از كتيرا استفاده كنيد و هم بعد از حمام مقداري آبليمو به نوك انگشتانتان زده و پايين موها را چنگ بزنند و براي براق شدن آنها، هم در مورد موهاي صاف و هم موهاي فر از كمي روغن زيتون بي بو استفاده كنيد كه با استفاده از اين مواد طبيعي نه تنها به موهايتان ضرري وارد نشده بلكه آنها را در عين زيباتر كردن تقويت هم كرده ايد. ناگفته نماند كه زدن آبليمو به محكم شدن ناخن هاي شما نيز كمك خواهد كرد

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. اوینار گفت:

    مرسییییییییییییییییییییی

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین