تماس با ما خانه
RSS

دلایلی وجود دارد که باعث می شوند این نوع یخچال ها برای همه مناسب نباشند. شاید شما هم جزو آنها باشید، پس بی گدار به آب نزنید. این دلایل عبارتند از:

 –         یخچال های ساید نسبت به یخچال های تک در قیمت بسیار بالاتری دارند و هزینه چند میلیونی را روی دست آقای منزل خواهند گذاشت. شاید همان یخچال های تک در هم کار شما را راه بیاندازند و مجبور نباشید اول زندگی هزینه زیادی بپردازید.

–         این مدل از یخچال ها دارای فیلترهای تصفیه آبی هستند که بعضی از انواع آنها باید هر 4 تا 6 ماه یکبار و بعضی دیگر هر یک سال یکبار بار تعویض شوند. هزینه خرید فیلتر و نصب آن جزو هزینه های ثابت یخچال خواهد شد.

–         جا به جا کردن این یخچال ها به دلیل سایز بزرگ آنها بسیار مشکل است. اگر مستاجر هستید و مجبورید زود به زود اسباب کشی کنید، به فکر جا به جا کردن این یخچال مخصوصا در راهروهای باریک طبقات آپارتمان ها باشید.

–         اگر آشپزخانه نقلی و کوچکی دارید اصلا به فکر خریدن این مدل یخچال نباشید چون فضای زیادی را اشغال خواهد کرد و جایی برای بقیه وسایل آشپزخانه باقی نخواهد ماند. آن وقت جا نداشتن آشپزخانه بهانه ای برای نخریدن سایر وسایل عزیزتر از جانتان خواهد شد.

–         اول زندگی است و شما دو نفر بیشتر نیستید و حتما فضای این یخچال ها بزرگتر از نیاز روزانه شما خواهند بود برای همین موجب اتلاف هزینه و انرژی خواهند شد. معمولا دو نفر به فضایی معادل 16 تا 20 فوت مکعب نیاز دارند. پس این همه بی خودی روی انتخابتان پافشاری نکنید.

–         به چینش کابینت های خود در آشپزخانه توجه کنید. ممکن است چینش کابینت ها به صورتی باشند که با قرار دادن این یخچال در میان آنها نتوان از فضای تعدادی از کابینت ها استفاده کرد و شکل نا منظمی هم پیدا خواهند کرد. اندازه یخچال باید با بقیه وسایل آشپزخانه مخصوصا کابینت ها جور باشد.

–         زمانی که یخچال های ساید بای ساید گران قیمت ایرادی پیدا کنند و نیاز به تعمیر داشته باشند هزینه تعمیرشان نیز نسبت به یخچال های معمولی بیشتر خواهد شد. آن وقت است که برای هر بار تعمیر یخچال به خودتان بد وبیراه خواهید گفت.

×××

البته فراموش نکنید که یخچال های ساید بای ساید مزایای زیادی دارند. بزرگ و جادار هستند. برچسب انرژی اکثر آنها Aاست. به دلیل اتصال به آب شهری لازم نیست مثل یخچال های دیگر مخزن آبشان دائم پر شود. قسمت فریزر از یخچال جداست و بوی مواد منجمد شده به درون محیط یخچال راه پیدا نمی کند. شیک و زیبا هستند و ….

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. fariba گفت:

    صددرصد عال انديخچال منم سايده ازش راضيم

  2. الهام خواجوی گفت:

    نکات ذکر شده بسیار جالب و کارامد بود.

  3. سلام. من اصلا از یخچال ساید بای ساید خوشم نمیاد. من معمولا یخچال های کوچیک رو خیلی بیشتر دوست دارم.

  4. hamtaaf گفت:

    دلایل قانع کننده‌ای نیست.

  5. مونا گفت:

    منم یخچال ساید دارم ازش راضیم.تازه اول زندگیمم هست.

  6. حمید گفت:

    من خودم تعمیر کار یخچال هستم.
    متاسفانه تعمیر این یخچالها بسیار پر هزینه ووقت گیر میباشد ضمنا حتما تعمیر کار باید حتما به محل برود که البته ایاب و ذهاب هم به هزینه تعمیر اضافه میشود و آخر سر هم چون معمولا آشپزخانه جای تمیز و بهداشتیه موقع تعمیر سیاه و خراب میشود وخطر اتش سوزی هم وجودداره موقع جوشکاری…نتیجه کار هم اکــثرا خوب از کار در نمی اید چون صابخونه میگه زودتر تمومش کن مجبوریم یخچال بدون تست شارژبشه…خلاصه این که بهتره به جای این یخچالها که فقط پول جابجاییش که وانت تلفنی و کارگرا میگیرن اندازه پول یخچال دست دوم قدیمیه…یعنی حدود دویست تومن…
    به جاش میتونید یک یخچال ویک فریزر و یک آبسردکن رومیزی بگیرید با حدود دومیلیون تومن بقیه پولتون هم وردارید برید جهانگردی و عشق وحال و زیارت.و…متاسفانه تبلیغات مخ ملتو خراب کرده

  7. مسعود گفت:

    یخچال ساید خوبه زیبا هم هست ولی من پیشنهاد میکنم کسایی که از خودشون خونه دارن بخرن .اما ما بقی نه چون حمل نقلش خیلی سخته هر طبقه جاجایی حدود 35000 تومن اب میخوره حالا اگه س3طبقه باشه حساب کنید دیزاین زیبایی داره اما به چه قیمتی یخچال زیباترم میاد تو بازار اون موقع افسوس هزینه بالا و سختیه حمل و نقلشو احساس میکنید

  8. رویا گفت:

    هیچ جوری نمیتونم خودمو راضی کنم ک یخچال سایدو بیخیال شم

  9. زهرا گفت:

    منم هنوز یخچال نخریدم خیلی دوس دارم ساید بخرم اما خونه شخصی نداریم ولی نمیدونم چی بگیرم

  10. saye گفت:

    خانما و آقایون بنظر من یخچال دوقلو سامسونگ از همه چی بهتره من خیلی ازانتخابم راضیم.تازه عروسم هستم.کسایی ک دنبال پز دادن به فامیل هستن میرن ساید میگیرن ولی کسایی که دنبال کیفیت یخچال فریزر هستن میان یه چیز خوب و عمری میخرن.نظرم اینه.

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین