تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!


مؤسسه رنگ «پنتون»، رنگ سال 2013 را تعیین و معرفی کرد.منبع مقاله فوق از واشنگتن پست است و همچنین خبر سال 2012 . مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ سبز ( زمرد) را به عنوان رنگ سال 2013 برگزیده است. تعریف پنتون از این رنگ که سیمبل رشد است سرزنده بودن درخشندگی. با شکوه بودن… است .همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث افزایش احساس خوب بودن، تعادل و هماهنگی است.پر جنب و جوش و درخشنده: درست مثل طبیعت، سبز نگاهی خوب با رنگ روشن است. ست رنگی آن با زرد مملو از انرژی است.

رنگ سال 2013 تونالیته ای از رنگ سبز است به نام Emerald با کد 5641-17 که به عقیده خیلی ها توأم با حس لوکس بودن است. این رنگ در بسیاری از کشور ها، فرهنگ ها و مذاهب بیانگر حس شکوه، جلال و زندگی دوباره است.این رنگ بیانگر معنی رشد و شکوفایی است و شاید هیچ رنگ دیگری به اندازه ی آن بیانگر باز زایی و نوزایی نیست. سال های سال در بسیاری از کشور ها رنگ سبز بعنوان رنگ وحدانیت و شفا بخشی انتخاب شده بوده است.

«لیتریس ایستمن» مدیر اجرایی انیستیتوی رنگ «پانتون» میگوید: «رنگ سبز بیشتر از همه رنگها در طبیعت دیده میشود، بنابراین چشم آدمها هم با این رنگ آشنا است. این رنگ همچنین نماد رشد، تازگی و کامیابی است، هیچ رنگ دیگری به این اندازه نمی تواند حس احیا را به بیننده القاء کند.» حالا چرا زمردی؟ زمّرد درخشان وخوشرنگ است و هارمونی و نظم را به بیننده یادآوری میکنند، بنا به عقیده «ایستمن» رنگ زمرّدی به راحتی قابل پیاده سازی در طرح های تولید کنندگان پوشاک است و جلوه خوبی به طیف وسیعی از تولیدات برندهای معروف می دهد. ستاره هایی مانند انجلینا جولی، کاترین زتا جونز و الیزابت ماس در جریان اهدای جوایز «گلدن گلوب ۲۰۱۱» با پوشیدن لباس های زمرّدی نشان دادند که این رنگ قابلیت بازاریابی و عرضه در میان خوش پوشان را دارد. تا به اینجای کار هم طراحان خرده پا و عرضه کننده های کمتر شناخته شده پوشاک هم انتخاب این رنگ را پذیرفته اند و حالا در حال آمادگی برای عرضه لباس های زمرّدی مناسب بهار سال آینده هستند.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. پریسا گفت:

    خیلی عالی بود.من عاشق این رنگم.فقط سبز

  2. ساراغفاری گفت:

    خیلی دهاتیه

  3. فرناز گفت:

    خیلی قشنگه

  4. ناشناس گفت:

    رنگ خوبيه

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین