تماس با ما خانه
RSS

محققین با طراحی یک آینه متفاوت، مسیر جدیدی برای دستیابی به اخبار روز فراهم کرده اند. آینه شما یک مرکز هوشمند اطلاع رسانی خواهد بود.

این محصول یک نمایشگر و در عین حال یک آینه برای قرار گرفتن در حمام و یا سرویس های بهداشتی است. زمانیکه فرد برای مسواک زدن، یا هر کار دیگر در مقابل این آینه می ایستد با کمک تکنولوژی حسی حرکتی کینکت شرکت مایکروسافت، حرکات را تشخیص می دهد. همچنین با استفاده از تکنولوژی تشخیص صدا نیز می تواند فرامین صوتی کاربر را اجرا کند.

همزمان با کار خود مقابل آینه می توانید سر خط خبرهای روز را بخوانید، جدیدترین ویدیو روز را ببینید، برنامه کاری روزهای هفته خود را در تقویم آینه مشاهده کنید، ایمیل بزنید و خرید آنلاین داشته باشید.

انجام تمامی این فعالیت ها با استفاده از تکنولوژی حرکتی و صوتی یعنی همان چیزی که در کینکت خلاصه می شود امکانپذیر است که به دنبال حرکت افراد و مکالمات صوتی آنها با آینه صورت می پذیرد.

اطلاعات بیشتری از سخت افزار این آینه و چگونگی دقیق عملکرد آن منتشر نشده است اما با داشتن آن دیگر نیاز نیست مسواک به دست پشت میز کار خود برگردید و اخبار را در کامپیوتر خود دنبال کنید و یا بر روی کاناپه جلوی تلویزیون بنشینید و بین کانالهای مختلف خبر سرک بکشید. می توانید با خیال راحت مقابل آینه مسواک را با طعم خبر های روز بزنید.

فعلا طرح اولیه این آینه ارائه شده و هنوز از قیمت و زمان ورود آن به بازار خبری در دسترس نیست. اما به نظر می رسد که به محض ورودش بتواند یک قلم جنس فانتزی برای سرویس اتاق هتل ها باشد و در آینده نزدیک احتمالا در اغلب خانه ها به جای آینه معمولی باید منتظر این آینه های هوشمند باشیم.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین