تماس با ما خانه
RSS

 

بیت کوین چیست؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه و مختصر بگوییم بیت کوین چیست، می ‌توانیم آن را به عنوان نوعی پول در شکل دیجیتالی تعریف کنیم. این تعریف خیلی ساده است و بسیاری از جنبه‌ های آن را نادیده می ‌گیرد، اما برای شروع کار کافی به نظر می‌رسد.

بیت کوین پول دیجیتالی است که می‌ توانید با آن سفارش‌ آنلاین انجام دهید، خرید کنید و یا اینکه آن را به عنوان نوعی سرمایه‌ گذاری در نظر بگیرید همین کارکردهای مختلف و استفاده‌ های متفاوتی که از آن می‌ توانید داشته باشید.

روش های بدست آوردن بیت کوین :

به دست آوردن بیت کوین از طریق خرید و فروش بیت کوین

یکی از بهترین راه های بدست آوردن بیت کوین این است که وارد بازارهای خرید و فروش بیت کوین شوید و از خرید و فروش بیت کوین و نوسانات که رخ می دهد به نفع خود استفاده کنید اما این کار قطعا بدون داشتن دانش کافی در این زمینه امکان پذیر نیست و ممکن است خطرات زیادی را برای سرمایه تان در صورت عدم آگاهی کافی بوجود آورد.

برای این کار شما نیاز به آموزش های تحلیل بازار سرمایه و تحلیل های فاندامنتال و آشنایی کامل به سیستم خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید. پس از آن می توانید با مقدار کمی سرمایه این کار را آزمایش کنید و در صورت اینکه مطمئن شدید اعتماد به نفس کاملی دارید می توانید کار خودتان را توسعه دهید.

توجه داشته باشید بهترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن بیت کوین , خرید و فروش بیت کوین از طریق صرافی ارز دیجیتال بیزکوین است.

به دست آوردن بیت کوین از طریق سایت های تبلیغات کلیکی

یک راه دیگر برای بدست آوردن مقداری بیت کوین استفاده از وب سایت های کلیکی یا بازی های آنلاین است در این روش شما به طور مثال هر ۵ دقیقه بر روی تاس کلیک می کنید و شانس خود را برای بدست آوردن مقداری ساتوشی که واحد کوچک بیت کوین است امتحان می کنید یا بازی می کند و در صورت بدست آوردن امتیاز لازم مقدار بیت کوین مورد نظر به حساب شما پرداخت می شود.

گرچه این کار ارزش زمان و انرژی را که پای این کار می گذارید را ندارد و مقدار بدست آمده در صورت اینکه به طور شبانه روزی این کار را انجام دهید ممکن است هزینه های تمام شده این کار را نیز تحت پوشش قرار ندهد.

خرید و فروش محصول و دریافت بیت کوین

یک راه دیگر بدست آوردن بیت کوین به صورت آنلاین این است که شما محصولتان را به فروش برسانید اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید یا شرکت بازرگانی هستید که میخواید محصولات خود را به تمام نقاط جهان ارسال کنید بیت کوین بهترین پیشنهادی است که میتوان در ازای ارائه محصول به مشتری از آن جهت پرداخت وجه استفاده کرد.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین یا (ماینینگ بیت کوین)، یک فعالیت داوطلبانه است که در آن افراد داوطلب به نام استخراج‌کننده (ماینر)، قدرت پردازش دستگاه‌های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند تا تراکنش‌ های شبکه تایید شود.

البته ماینرها این کار را محض رضای خدا انجام نمی‌دهند، بلکه برای آن پاداش می‌گیرند و این پاداش همان بیت کوین‌ است. به عبارت دیگر زمانی که شما برای دوست خود بیت کوین ارسال می‌کنید، ماینر با فعالیت خود به تایید شدن تراکنش‌ های شما کمک می‌ کند و شبکه به آن پاداش می‌ دهد.

میلیونرهای بیت کوینی چه کسانی هستند؟

با توجه به اینکه بیت کوین، تنها ده سال سن دارد، اما مسیری طولانی را طی کرده است. بیت کوین، با اختلاف بسیار خوبی نسبت به هر طبقه از دارایی های سنتی دیگر با حاشیه ی قابل توجهی، پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز جهانی را دارد.

در حال حاضر فشار نظارتی، بی ثباتی شدید و عدم تطبیق با آن باعث عقب افتادن این موضوع شده اما با گذشت زمان که جهان این فناوری جدید را بپذیرد، این عوامل نیز به احتمال زیاد تثبیت می شوند.

ویلی وو، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، بار دیگر در حال بررسی نمودارها بوده و با گذشت زمان یکی از میلیونرهای بیت کوین را پیدا کرده است. وی در تئوری خود میگوید که در صورت تبدیل شدن بیت کوین، به ارز جدید، این تعداد افزایش خواهد یافت .

این نمودار با قیمت بیت کوین، در طول سال ها ارتباط نزدیکی دارد که می تواند نشان دهنده ی این باشد که هم اکنون افراد بیشتری این دارایی را در اختیار دارند. با این وجود، بازار اخیر نشان می دهد که این همان پولی است که بدون هیچ گونه هجوم مالی تازه ای وارد این فضا شده و از آن خارج می شود.

در حال حاضر شما برای میلیونر شدن به ۱۲۰ بیت کوین، نیاز خواهید داشت بنابراین قبل از اینکه این تعداد کاهش و تعداد میلیونرهای بیت کوین، افزایش یابد، باید قیمت ها خیلی بیشتر شود، اما این پتانسیل هنوز وجود دارد. با اضافه شدن عرضه و کمبود به این معادله، چشم انداز بلند مدت بیت کوین، بسیار صعودی است، به ویژه که به نظر می رسد دنیا در حال ورود به رکود دیگری باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین