تماس با ما خانه
RSS

شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید، گردو در سراسر جهان دارای قیمت زیاد و از جایگاه بالایی برخوردا می باشد،که اینجا ارزش بالای نهال گردو نمایان می شود. نهال گردو یکی از پر سود ترین نهال های بازار نهالستان ها می باشد که در این مقاله قصد داریم به ۲ نهال پر طرفدار خارجی به نقل از آریا نهال بپردازیم:

نهال گردو چند رقم دارد و بهترین ارقام آن چه می باشد:

اگر به صفحه ی برگه ی خرید نهال گردو در سایت نهالستان آریا نهال مراجعه نمایید، مشاهده میکنید که خرید نهال گردو : ۲۷ رقم از پرفروش ترین انواع نهال گردو، را برای فروش در دسترس عموم قرار داده اند که می توانید بر اساس جغرافیا و اب و هوای خود نهالی مناسب را انتخاب نمایید.

معمولا نکته ای که حین خرید و کاشت نهال می بایست لحاظ بفرمایید ابتدا نهالی مناسب با جغرافیای زمین کشاورزی خود و سپس رقم گرد افشان مناسب، سن نهال و … موارد مهمی از این قبیل می باشد که می بایست از تیم فروش جویا شوید. نهال گردو، پرورش دلار بر روی شاخه های سبز، می توان نامید.

 

https://ariyanahal.ir/خرید-نهال-گردو

توجیه اقتصادی خرید نهال گردو، و راه اندای نهالستان گردو آریا نهال به قدری منطقی است که شما با صرف هزینه ای اولیه که تقریبا برابر با هزینه ی راه اندازی باغ هر نوع محصول دیگری است، می توانید در آخر به طلای پرطرفداری به نام گردو دست پیدا کنید که هم در داخل کشور خواهان زیاد دارد و هم در خارج از کشور. از لحاظ قیمت نیز کافی است به قیمت هر کیلو از انواع گردویی که در بازار مشاهده می کنید دقت کنید.

معرفی نهال گردو چندلر پیوندی:

گردو چندلر یکی از محبوب ترین و معروف ترین ارقام خارجی می باشد که متعلق به کشور آمریکا می باشد.چندلر محبوب می باشد آن هم تنها برای مقدار باردهی مناسبی که از خود نمایش می دهد. نهال این گردو, معمولا با قیمتی متوسط بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان معامله می شود که کاشت و خرید نهال گردو چندلر؛ آن از همین جهت با استقبال مناسبی رو به رو شده است. نهال گردو های چندلر، معمولا به شکلی نسبتا جدی رشد می کند و نیمه قائم می باشد. اگر قصد دارید درخت چندلر را با تراکم نسبتا زیاد کاشت کنید باید آن ها را با فاصله به ترتیب۵،۵،۷ متر کاشت نمایید. ویژگی دیگر درخت را زمان ریزش برگ آن می نامند.

این نهال گردو معمولا اب و هوای نسبتا سردسیر را برای رشد درخت خود ترجیح می دهد پس بهتر است در مناطق نسبتا سردسیر و کوهستانی کاشت شود.

معرفی نهال گردو فرنور پیوندی:

شاید اگر مناطق سردسیر باشید تنها راه چاره ی آن نهال گردوی فرنور می باشد زیرا این درخت گردو مناسب کاشت و پرورش در خاک و اب و هوای سردسیر کوهستانی می باشد و از ارقام دیرگل می باشد. نهال گردو فرنور از نظر اصالت به کشور فرانسه بر می گردد. این نوع گردو را با مقاومت بسیار بالا به سرما می شناسند. این نوع گیاه معمولاً فصل بهار را برای جوانه زدن انتخاب می کند. این موضوع اهمیت زیادی در رشد این نهال دارد.

نهال گردو فرنور پیوندی، معمولا بعد از گذشته حدود ۱۰ سال به بلوغ می رسد و آغازگر باردهی اقتصادی می باشد، از این رو یکی از بهترین نهال های دنیا محسوب می شود که با باردهی زیاد هر ساله نظر بسیار افرادی را جذب خود می کند.باردهی که برای این نهال می توان متصور شد در سال در حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ کیلو می باشد که این عدد برای گردوی سبز آن می باشد.

این نهال یکی از ارقام اقتصادی بازار نهال بوده، معمولا نهال ها با توجه به مقدار باردهی آن ها برچسب اقتصادی به خود میگیرند.البته نهال های گردوی خارجی دیگری مانند:

  • نهال گردو کانادایی
  • نهال گردو فرانکت
  • نهال گردو پدرو
  • نهال گردو روند

و… انواع seedlings walnut های سطح بازار نهالستان های گردو

خرید نهال از نهالستان معتبر آریا نهال:

آریا نهال پیش گام در امر تولید و صنعت نهال های مثمر ثمر و یا همان نهال های میوه در سطح کشور می باشد. اریا نهال معتقد است صداقت مهم ترین سند اجرایی بین مجموعه ی خود با مشتریان عزیز می باشد و تمام سعی و تلاش ما برای به بار نشستن درختی سالم و سوده می باشد. ما ضمانت بازگشت واقعی کالا را ارائه می دهیم تا در صورت عدم سلامت و کیفیت نهال، آنها را بدون سوال از شما دریافت و مرجوع نماییم.

نهالستان آریا نهال بزرگترین مرکز تولید کننده وعرضه کننده ی انواع ارقام نهال جهت کاشت و پرورش فضای سبز در ایران و خاورمیانه / مشاوره جهت احداث باغ.

پس دلایل مناسبی برای خرید نهال وجود دارد که می توانید تنها با یک تماس ابتدا اقدام به استعلام قیمت نهال کرده و سپس در صورت تمایل خرید نهال گردو خود را ثبت نمایید.

منبع:

Ariyanahal.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین