تماس با ما خانه
RSS

 

چند نکته کلیدی که باید در هنگام انتخاب کف کاذب بدانیم :
در دنیای صنعتی امروز ، استفاده از تجهیزات و فناوری های جدید صنعتی لازم و ضروری است . بنابراین باید به دنبال راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها بود به شکلی که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم .
اما کف کاذب چیست ؟ کف کاذب محصولی است که از سه قطعه اصلی تشکیل شده است : ۱- تایل ۲- پایه ۳- استرینگر
کف کاذب در سازه ها به دلیل داشتن پایه ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی آید . کف کاذب به منظور پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور و دیتاسنتر وهمچنین کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد فراوانی دارد .
کف های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد به عنوان مثال کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد واز لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه میشود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان به ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد .
مجموعه ی آرتام را که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کف کاذب ها از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین