تماس با ما خانه
RSS

ابعاد گوشی G Flex ال جی‌ 8.7 160.5x 81.6x میلیمتر است که می‌توان این اندازه را از یک دستگاه شش اینچ انتظار داشت. طراحی اصلی G Flex مانند ال جی G2 است و تنها تفاوت در انحنای ساختار آن است.
این دستگاه بزرگ تر از 2 G است اما به موجب انحنا، در حالت افقی به راحتی می توان آن را در دست نگه داشت و از آن بعنوان یک گوشی استفاده کرد.در قاب جلو، حاشیه های باریکی در اطراف صفحه نمایش 6 اینچ وجود دارد. خروجی صدای گوشی و لوگوی ال جی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

hhc1111
ال جی G Flex دارای گزینه‌های ارتباطی بسیاری است.این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی، سه باند 3G با HSPA و دو باند 4G LTE برای اینترنت سریع موبایل پشتیبانی می‌کند.
دو باند Wi-Fi a/b/g/n/ac با Wi-Fi Direct ، DLNA و قابلیت های Hotspot نیز وجود دارد. Smartshare امکان کنترل یک شبکه DLNA را فراهم می‌کند و می‌توان Media را از سایر دستگاه‌ها در گوشی پخش کرد یا چیزی از گوشی را در سایر دستگاهها پخش کرد.تکنولوژی Wi-Fi Direct امکان برقراری ارتباط دستگاه ها با یکدیگر را بدون نیاز به یک Wi-Fi Hotspot فراهم می‌کند و برای این کار فقط یک دستگاه باید به قابلیت Wi-Fi Direct مجهز باشد.

 

 
با استفاده از این تکنولوژی حداکثر هشت دستگاه می‌توانند فایل‌های خود را بطور مطمئن و با سرعت کافی به اشتراک بگذارند. این گوشی از NFC نیز پشتیبانی می کند و با NFC Beam کاربر می‌تواند مخاطبین، URL، یادداشت‌ها، پیام‌ها، رویدادهای تقویم، درخواست تماس با یک گوشی دیگر مجهز به NFC یا یک برچسب را نیز به اشتراک بگذارد.
ال جی G Flex برای ارتباطات معمولی مبتنی بر Slimport است که دارای یک microUSB معمولی است اما در واقع منویی مبتنی بر DisplayPort است و به شما امکان می‌دهد خروجی ویدئو و صدا را روی یک صفحه نمایش بیرونی داشته باشید(از طریق یک آداپتور).

پورت USB دارای ویژگی USB On-The-Go نیز می باشد و به این منظور به یک آداپتور نیاز دارید. G Flex دارای چندین روش برای کار با محتوای چندرسانه ای است.نرم افزار فرستنده IR و QRemote به این گوشی امکان می دهد تا کل Setup چندرسانه ای شما، تلویزیون یا یک پروژکتور، استریو، پخش کننده دیسک، باکس های Set-top و حتی تهویه هوا را کنترل کند.
ال جی G Flex دارای مرورگر استاندارد آندروید است اگرچه مرورگر chrome نیز به صورت از پیش نصب شده وجود دارد، بنابراین از ابتدا می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.منوی مرورگر بسیار ساده است. فقط دکمه های -/+ زوم و نوار آدرس روی صفحه مشاهده می شوند. نوار آدرس در بالای صفحه قرار دارد که با مرور بطرف پایین صفحه آن نوار نیز محو می شود.نوار کنترل در پایین صفحه دارای کلیدهای back ،forward، میانبر ویندوز، اضافه کردن پنجره جدید و کلید پنهان کردن است.

یک تغییر در مرورگر G Flex، دکمه ای است که در طرف چپ نوار آدرس وجود دارد و مرورگر را به حالت QSlide می برد و آن را به یک نرم افزار کوچک شناور تبدیل می کند.در این حالت نمی‌توان بین Tabs سوئیچ کرد اگرچه نوار کنترل در پایین صفحه وجود دارد. ال جی G Flex داخل جعبه ای قرار دارد که بالای آن مقعر است و با انحنای خود گوشی تناسب دارد. محتویات این جعبه مانند ال جی G2 است که از آنها می توان به یک شارژر جمع و جور، کابل microUSB و هدست یک تکه ای اشاره کرد. این هدست دارای توپی های داخل گوش، کابل های تخت و یک کنترل راه دور سه دکمه ای است.

 

  ال جی مدتهاست که از دکمه های روی صفحه نمایش استفاده می کند و البته به دلایلی از ترتیب قدیمی Back،Home و منو استفاده می کند که گزینه هایی برای شخصی کردن آن نیز فراهم شده است. دوربین ثانویه 2.1MP با وضوح 1080P، نورهشدار RGB و حسگر Proximity نور محیط در بالای صفحه نمایش مشاهده می شود.دوربین 13MP در ال جی G Flex دارای یک دیافراگم f/2.4 است که حداکثر در 60fps در وضوح 1080p فیلمبرداری می کند. این دوربین بر خلاف مدل G2 فاقد تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) است.

بلندگو نیز در قاب پشت G Flex وجود دارد. پایین این فبلت دارای یک پورت microUSB 2.0 با قابلیت Slimport است یعنی با آداپتورهای مناسب بعنوان یک خروجی تلویزیون و USB host کار می کند. سوکت صوتی نیز در پایین قرار دارد که درست مانند G2 است. ورودی صدای گوشی و میکروفن ثانویه در بالای دستگاه قرار گرفته اند.انحنای موجود در G Flex مزیت دیگری نیز دارد و این است که بخش عمده سطح از یک میز دور نگه داشته می شود. اگر G Flex را بطور وارونه قرار بدهید، صفحه نمایش از سطح میز دور می شود و اگر آن را از طرف قاب پشت قرار بدهید فقط قسمت میانی در معرض خراش قرار می گیرد.

ال جی G Flex دارای یک برند جدید از صفحه نمایش OLED با عنوان Plastic OLED است که توسط ال جی تولید شده است. OLED های قدیمی دارای دیودهای نور روی سطحی از شیشه می باشند اما ال جی با استفاده از زیر لایه پلاستیک، قابلیت انعطاف در صفحه نمایش را فراهم می کند.
خود صفحه نمایش در مقایسه با فبلت، انعطاف پذیری بیشتری دارد. این صفحه نمایش 6 اینچ دارای وضوح 720P است که برای اندازه آن نسبتا پایین است و تراکم پیکسل آن نیز 245ppi می باشد که رده متوسط محسوب می شود.

دفترچه تلفن در G Flex تقریباً به Jelly Bean استاندارد Optimus UI شباهت دارد. دفترچه تلفن دارای ساختار Tab است که Tab مرکزی در آن تمامی مخاطبین را طبق الفبا مرتب می کند.
ال جی G Flex حتی در مناطقی که پوشش ضعیفی دارند نیز آنتن دهی خوبی دارد. کیفیت صوتی در طول مکالمه رضایت بخش است.ال جی G Flex از انواع پیام های SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند. قابلیت ایمیل از Media اجتماعی نیز پشتیبانی می کند که با SNS ادغام شده است. با فشار دادن و نگه داشتن انگشت روی کادر متن به ویژگی هایی مانند Cut، کپی و Past دسترسی پیدا می کنید.

ال جی G Flex دارای نسخه 4.2.2 آندروید Jelly Bean با جدیدترین منوی Optimus است که کل سیستم عامل را پوشش می دهد.منو تا حد زیادی شخصی سازی شده است و امکان انتخاب تعداد زیادی تم، آیکن و نرم افزارهای اصلی وجود دارد. تجربه کلی کاربر از کار با این منو شباهت زیادی به ال جی G2 دارد.نرم افزار پخش موسیقی در ال جی G Flex شباهت زیادی به مدل های G2، Optimus G و G Pro دارد. منوی این برنامه ساده است و کار کردن با آن آسان است با این‌حال کارایی بالایی را ارایه می‌دهد.

 

 
دوربین اصلی در ال جی G Flex دارای یک حسگر 13MP است که در حداکثر وضوح 4160×3120 پیکسل عکس می‌گیرد و در 1080p در 60fps فیلمبرداری می‌کند.یک دوربین ثانویه 2.1MP نیز وجود دارد که در 1080P فیلمبرداری می کند. منوی دوربین دارای همان ترتیب دکمه است که در منوی دوربین G 2 وجود داشت.با وجود گوشی های پرچمداری که این روزها روانه بازار می شوند و ویژگی های آنها نیز کم و بیش مانند یکدیگر است، معرفی یک مدل کاملا متحول می تواند جالب باشد.

ال جی G Flex دارای ساختار منحنی است و به یک صفحه نمایش و باطری قابل انعطاف مجهز می باشد. علاوه بر این، قاب پشت آن دارای یک پوشش منحصر به فرد است.

 

طراحی منحصر به فرد،‌ صفحه نمایش لمسی خازنی 6 اینچ منحنی POLED با وضوح 720P و 16 میلیون رنگ و شیشه Gorilla،‌ نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندروید Jelly Bean با منوی LG Optimus،‌ پردازنده چهار هسته‌ای 2.26GHZ Krait 400 و 2GB RAM، پردازنده گرافیک Adreno 330 و تراشه Qualcomm Snapdragon 800،‌ دوربین 13MP با کانون اتوماتیک، فلاش Geotagging ، Intelligent Auto ،LED، قابلیت Time Catch، دیافراگم هوشمند و پانوراما VR،‌ فیلمبرداری در وضوح 1080P در 60fps با کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو، حالت HDR، فیلمبرداری دوتایی و تثبیت کننده تصویر اپتیکال، دوربین ثانویه 2.1MP با فیلمبرداری 1080P،‌ حافظه داخلی 32GB که 24GB،‌ پورت microUSB، پشتیبانی USB On-the-go ،USB Host، خروجی تلویزیون Slimport،‌ بلوتوث 4.0،‌ NFC،‌ WiFi Direct ،Wi-Fi a/b/g/n/ac و DLNA،‌ GPS با A-GPS و Glonass،‌ سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری،‌ رادیو FM استریو با RDS،‌ فرمان‌های صوتی،‌اجرای همزمان برنامه ها با ویژگی Dual Window، نرم افزارهای کوچک با Qslide،‌شتاب سنج و حسگر Proxiomity،‌برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی،‌ باطری Li-Po 3500mAh غیر قابل تعویض و فرستنده اینفرارد برای کنترل راه دور لوازم خانگی از امکانات گوشی جدید ال جی به شمار می‌آید.

منبع:mobna.com

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین