تماس با ما خانه
RSS

90-227x300

۱-صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید

۲-پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

۳- بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد .  کرم کاملا روی سطح پد پخش شود
۴- برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

-حالا دقت کنید:

در آیینه دقیقا به بینی خودتون از روبه رو نگاه کنید!

بینی شما چه فرمیه؟؟؟؟؟؟؟؟
کوتاه به نظر میاد؟؟؟
بلند به نظر میاد؟؟؟
نوک بینیتون رو به پایینه؟
بینیتون قوز داره؟
و…
برای هر یک ازین فرم های بینی روشهای خاص گریم وجود داره!!
البته میدونید که درگریم ما با وسایل خاصی که داریم کارمیکنیم ولی من فرض رو براین میگیرم که شما دوستانم ساده ترین وسایل آرایشی رو دارین و میخواید ساده خودتونو گریم کنین!!!

۵-برس قلموی پنکک را روی دستتان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر است آغشته کنید . و با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلمو پاک کنید:

اگر بینی شما کوتاه به نظر میاد:

باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتون,دو خط که در گریم همه بینی ها وجود داره و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که میکشیم متفاوته بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟

این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همون استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام میدن,این دو خط در واقعا زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارن..(روی شکل با خط مشکی اونا رو کشیدم)

پس توجه کنید ما برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

حالا برای این بینی کوتاه باید چجوری بکشیم؟
این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر میاد  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمون,روشن میکنیم

اگر بینی شما بلند به نظر میاد:
اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاد و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم

اگر نوک بینیتون رو به پایینه:
نوک بینی رو باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم

اگر بینیتون قوز داره!
در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!
شاید بگید چرا هنرپیشه ها با اینکه بعضیهاشون بینیشونو عمل نکردن ولی در فیلمها بینیشون عملی و زیبا به نظر میاد؟!

جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت,نورهایی که به صورتشون در حین فیلمبرداری وارد میشه ,باعث میشه تازه گریم ما خودشو نشون بده..

ما در گریم حق نداریم سطوح رو تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشون به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمون میکنیم

 

اگر نوک بینیتون باریکه و میخواید گرد نشون داده بشه!

این دسته ازکسانی که بینیشون به این فرم هست و میخوان از اون حالت زیادی نوک باریکش دربیاد,باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی مث همیشه ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط,با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همون نوک بینی رو) یه هلال گرد بکشن وداخل اون هلال رو با قلم موی روشن ,روشن کنن, حالا اون هلاله رو به طرف پایین با همون قلم موی تیره که کشیدن ,فید کنن تا خطها محو بشن ..

نکات:

۱-در گریم روشنترین رنگ را برای قسمت هایی بکار میبریم که بخواهیم در صورتمون نمایان بشن و رنگهای تیره رو برای پنهان کردن قسمتهایی که نمیخوایم , استفاده میکنیم,پس ما در گریم با روشنترین و تیره ترین رنگ کارداریم

۲-در گریم ۹ بعد داریم,مث استخوان گونه ها,مث دو خط بینی و..و ما فقط حق داریم بعدها رو تیره کنیم نه سطوح صورت رو!

۳-برای گریم هر بینی حتما باید دو خط بینی طبق فرم کشیده بشه

۴-در آخر یادتون باشه که حتما بعد از گریم بینی باید خطوط رو با یه پد به طور آروم فید کنید تا یکدست بشه(نه اینکه خطوط گریم رو از بین ببرید)

۵-بهتره بین دو خط بینی رو برای هر فرم بینی روشن کنید ولی برای بینی های قوز دار حتما باید روشن کنید

۶-در گریم ,اصطلاحات گریم دو بعدی و سه بعدی دروغ محضه و ما فقط یک بعد رو در نظر میگیریم و اون هم چهره از روبه رو هست و فقط میتونه نور و پروژکتور به ما کمک کنه که شخص از نیم رخ اگر بینی قوز داری داره قوزش معلوم نشه و تیرگی ما خطای دید ایجاد کنه

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین