تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

بعد از گذراندن گرمای فراوان (خصوصا اگر در یک کلانشهر آلوده زندگی می کنید) فصل های سرد که از راه می رسند دلتان برف و باران می خواهد و یک سرمای لذت بخش، که خستگی گرما زده خود را با آن در کنید. البته این سرما زمانی لذت بخش است که برای آن آماده شده باشید. یکی از اتفاقاتی بدی که ممکن است در هوای سرد برای هرکسی اتفاق بیفتد یخ زدن پا است. یخ زدن پا ممکن است در اثر انتخاب کفش نامناسب و یا سایز نامناسب کفش و جریان نداشتن اکسیژن اتفاق بیفتد. در این مطلب راهنمای خرید نیم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه را برای شما تهیه کرده ایم تا برای انتخاب کفش برای فصل های پیش رو با مشکل رو به رو نشوید. با ما همراه باشید.

۵ نکته برای انتخاب سایز مناسب نیم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه

تاحالا شده به این فکر کنید که برای تست اندازه بودن بوت و یا نیم بوت چه قلق هایی وجود دارد؟ این که برای استفاده در محل کار و یا برای کوهنوردی قصد خرید آن را دارید در اصل مطلب فرقی ایجاد نمی کند. در هر صورت اگر کفش شما پای شما را اذیت کند اصلا خوشایند نیست. ضمنا، اگر قلق خرید کفشی که برای پایتان اندازه نباشد را ندانید مشکل مهمی وجود دارد. به این دلیل که مناسب نبودن اندازه بوت و یا نیم بوت در همان لحظه اول پا کردن خود را نشان نمی دهد و شما نمی توانید آن را پس از استفاده برای پس دادن و یا تعویض کردن برگردانید.

خرید بوت ساق بلند مردانه

اگر نکات لازم برای انتخاب سایز مناسب کفش را بدانید برای خرید بوت و یا نیم بوت مردانه به مشکل نخواهید خورد. اما قبل از هر چیز مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مناسب ترین سایز کفش سایزی است که نه پا در آن تکان بخورد و نه به قدری تنگ باشد که هوا در آن جریان پیدا نکند. در ادامه ۵ قلق اصلی برای انتخاب سایز مناسب را برای شما بیان می کنیم.

همچنین می توانید در مطلب راهنمای انتخاب و خرید کفش راحت بدون پوشیدن با ترفند های بیشتری برای خرید انواع کفش مناسب آشنا شوید.

۱- پشت پاشنه پا را بررسی کنید

پشت پاشنه پا را بررسی کنید. پشت پاشنه پا باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد. البته این فضای خالی نباید به حدی زیاد باشد که پا در کفش تکان بخورد و جا به جا شود. برای چک کردن این موضوع بند کفش را باز بگذارید و سعی کنید پایتان را در کفش جلو ببرید تا انگشتان پا به دیواره جلوی کفش بچسبد. سپس انگشت خود را داخل کفش و پشت پاشنه فشار دهید. انگشت شما باید تا حدی داخل برود تا فضای خالی مناسب باشد.

پشت پاشنه پا در نیم بوت و بوت مردانه باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد

۲- انگشتان پا

تنوع زیادی از انواع مدل نیم بوت ها و بوت های مردانه وجود دارند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

استخوان های انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند. برای بررسی این مورد باید بند های کفش را ببندید و بایستید. انگشتان پایتان را تکان دهید. اگر فضای برای تکان دادن انگشتان باشد مشکلی وجود ندارد، اما اگر تحت فشار باشند و نتوانید آن ها را تکان دهید بهتر است به یک سایز دیگر فکر کنید. در واقع قسمت هایی که نباید تحت فشار باشند شامل انتهای استخوان انگشت شصت پا، انتهای استخوان انگشت کوچک پا و نوک انگشت شصت می شوند.

هنگام خرید نیم بوت و بوت مردانه استخوان های انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند

۳- به دیوار لگد بزنید

نیم بوت های مردانه در مدل کفش های نیمه رسمی گزینه های بسیار خوبی برای فصل های سرد و بارانی هستند.

یکی از آزمایش هایی که نشان می دهد سایز نیم بوت و یا بوت ساق بلند مورد نظر برای شما مناسب است، لگد زدن به یک جسم سخت مانند دیوار است. البته ممکن است این آزمایش را نتوانید هنگام خرید انجام دهید. زمانی که با کفش به دیوار لگد می زنید انگشتان شما نباید نوک کفش را لمس کنند. اگر این اتفاق می افتد احتمالا سایز مورد نظر کمی برای پای شما تنگ است.

زمانی که با کفش به دیوار لگد می زنید انگشتان شما نباید نوک کفش را لمس کنند

۴- محل قرار گیری پاشنه پا باید ثابت باشد

کفش را تکان دهید. پای خود را به جهات مختلف تکان دهید و بالا و پایین کنید. قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا نباید در آن قسمت تکان بخورد.

قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا نباید در آن قسمت تکان بخورد

 

۵- محل قرارگیری غوزک پا را بررسی کنید

بر روی لبه های کفش خود بایستید. گاهی اوقات در بوت ساق بلند قسمتی که تکیه گاه غوزک پا می باشد ممکن است باعث درد و یا آزار پا شود. اگر بوت و یا نیم بوت مورد نظر از این نظر مناسب باشد، هنگامی که بر روی لبه های کفش می ایستید، قسمت غوزک پا باید بدون آزار و اذیت و درد باشد و باید نرمی و انعطاف پذیری خوبی داشته باشد.

هنگامی که بر روی لبه های کفش می ایستید، قسمت غوزک پا باید بدون آزار و اذیت و درد باشد

آیا این نکات و تست های مناسب بودن سایز کفش برای شما مفید بود؟ شما هم اگر نکته و یا آزمایشی می دانید لطفاً در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

منبع: modernsurvivalblog – blog.bamilo.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین