تماس با ما خانه
RSS

چشم ‌ها اولین نقطه ‌ای در صورت هستند که توجه دیگران را جلب می‌کند، به همین دلیل خیلی مهم است که تا جایی که ممکن است آنها را جلوه‌گر کنید. این شما هستید که چشم‌هایتان را اسرار‌آمیز و زیبا جلوه می‌دهید. چشم‌های قهوه‌ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگی چشمی خسته‌ کننده نیست. با این 8 تکنیک می‌توانید کاری کنید که رنگ‌ چشم‌هایتان عالی جلوه کند.

لباس‌هایی انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان جور باشد.

اگر رنگ چشمانتان آبی یا سبز است، برای اینکه تناقض ایجاد کنید می‌توانید از رنگ‌های تیره برای لباس استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان آبی متوسط است، می‌توانید از لباس چین آبی نفتی استفاده کنید که حسابی با رنگ چشمانتان جور است. اگر چشمان قهوه‌ای رنگ دارید، رنگ‌هایی باید برای لباس انتخاب کنید که قدرت چشمانتان را بیشتر کند: مثل رنگ‌های قرمز عمیق مثل قرمز کبود به رنگ قهوه‌ای چشم‌ها جذابیت ویژه‌ای می‌دهد. اگر چشمانی عسلی دارید، لباس‌هایی انتخاب کنید که در آن از رنگ طلایی استفاده شده باشد. چشمان سبز هم با رنگ‌های زرد کمرنگ یا سبز تیره بسیار متناسب است.

از وسایل جانبی استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید فقط به چند رنگ خاص برای لباس بسنده کنید، می‌توانید برای جلوه دادن بیشتر به رنگ چشمانتان از وسایل جانبی استفاده کنید. می‌توانید از شال یا دستمال گردنی که دقیقاً با رنگ چشمانتان جور باشد، یا کلاهی که رنگ چشمانتان را تقویت کند استفاده کنید.

از زیورآلات مناسب استفاده کنید.

یک راه دیگر برای جلوه دادن به چشمانتان این است که از زیورآلاتی استفاده کنید که رنگ چشمانتان را تقویت کند. گوشواره‌های طلا بسیار با چشمان قهوه‌ای متناسب است، درحالیکه چشمان آبی و سبز بیشتر با جواهرآلات آبی فیروزه‌ای، طلا سفید و نقره جور هستند.

عینکی مناسب با چشمانتان انتخاب کنید.

اگر عینکی هستید، به خاطر داشته باشید که عینکتان مهمترین زیورآلات شماست. فرم‌های باکیفیت و باکلاس برای عینکتان استفاده کنید که چشمانتان را پنهان نکرده و جلوه آنها را بیشتر کند. اگر چشمانتان بزرگ و تیره‌رنگ هستند، می‌توانید از فرم‌های جدید و سنگین استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان روشن‌تر است، می‌توانید از مدل‌های بدون فرم یا فرم‌هایی که فرم نقره‌ای روشن باریک داشته باشد استفاده کنید.

برای جلوه‌ کردن چشمانتان آرایش کنید.

آرایش یک روش عالی برای تقویت رنگ چشمانتان است. سایه چشم قهوه‌ای و ریمل برای آبی‌تر کردن چشمان آبی عالی هستند درحالیکه برای چشمان قهوه‌ای رنگ، سایه رنگ‌های طوسی، خاکستری و آبی عالی هستند. چشمان سبز با هر رنگ سایه چشمی خوب هستند. استفاده از ریمل برای تقویت رنگ چشم‌ها لازم است. برای چشمان آبی از ریمل قهوه‌ای، برای چشمان سبز، عسلی و قهوه‌ای از ریمل سیاه استفاده کنید.

رنگ موهایتان را در نظر داشته باشید.

رنگ موهایتان هم می‌تواند جلوه بیشتری به رنگ چشمانتان دهد. موهایی با سایه قرمز جلوه‌ای عالی به چشم‌های سبز و آبی می‌دهد و موی بلوند هم با چشمان قهوه‌ای تیره بسیار جذاب است. موهای تیره و سیاه با چشمان روشن جور است.

از چشمانتان مراقبت کنید.

مهم نیست که با چه دقتی لباس، رنگ مو، زیورآلات و آرایشتان را انتخاب می‌‌کنید، اگر چشمانتان قرمز و پف‌کرده باشد، هیچ جذابیتی نخواهند داشت. سعی کنید با خواب کافی از چشمانتان مراقبت کنید. اگر چشمانتان همیشه قرمز می‌شود، از قطره چشم برای بهبود آن استفاده کنید. برای کم کردن پف چشم، یک تکه خیار را به مدت 5 دقیقه روی چشمانتان قرار دهید.

از لنزهای رنگی استفاده کنید.

برای ایجاد تغییر در چهره‌تان می‌توانید لنزهای رنگی خریداری کنید. لنزهای رنگی در رنگ‌ها و سایه‌های مختلف موجود است. در اکثر فروشگاه‌ها می‌توانید لنزها را روی چشمتان تست کنید تا لنزی را بخرید که به شما بیاید.

هر چه که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که چشمانتان دریچه به سمت روح شماست، پس حسابی از آنها مراقبت کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. سانی گفت:

    بدنیست چشمای مشکی چی میشه

  2. رها گفت:

    خیلی خوب بود ممنون

  3. ستاره حیدرپور گفت:

    من چشمام طوسیه.چه سایه ای بزنم وارایشی کنم ک خیلی قشنگ بنظربیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. faeze گفت:

    ﻣﻦ ﭼﺸﺎﻡ ﻋﺴﻠﻲ ﺭﻭﺷﻦ ﻭﺧﻴﻠﻲ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﺮﺩ

  5. فرزانه پورحمزه گفت:

    من چشام عسلي اندووقتي توش مداد ميزنم رنگش بيشترجلوه ميکنه ولي کوچکتربنظرميان راهنمايي کنيد

  6. مریلا شاهی گفت:

    من دور چشام سبز پر زنگه بعد میشه عسلی و بعد قهوه ای
    من دوست دارم چشام قهوه ای به نظر بیان راهی به جز لنز هست؟
    ممنون میشم کمکم کنین

  7. کوثرشریفی نیا گفت:

    فرزانه جون داخل چشمتو مداد سفید بزن من چشمام براق هستن مداد سفید توش میکشم و دورشو خط چشم سیا میزنم براقی چشمام هزار برابر میشه

  8. نسىم م م گفت:

    من براآراىش بىرونم خط چشم تقریباپھن میکشم جلوچشامم میکشم توشم مدادمشکى میکشم رىملم میزنم چشام روشنھ ماىل به عسلىھ وتقرىباکشىدھ

  9. پیمان مجیدی گفت:

    من چشام سبزه میشه بگید دقیقا چه رنگ هایی از لباس روبپوشم؟

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین