تماس با ما خانه
RSS




شیرینی پزی هم به عنوان یک حرفه ی پردرآمد و هم بعنوان یک هنر جذاب و خوشمزه است, برای این که بتوانید در این حوزه فعالیت کنید به مهارت های زیاد و ذوق و سلیقه ی بالا نیاز دارید. باید بدانید چگونه مواد را اندازه گیری کنید، چگونه آن ها را ترکیب سازید و با هم مخلوط نمایید. تکنیک های آماده سازی را باید یاد بگیرید. همین طور باید بدانید ظاهر غذاها را چگونه جذاب سازید. مهارت مدیریت و کسب وکار نیز برای شما ضروری است.ما برای شما بهترین دوره ها را در نظر گرفته ایم.

آموزشگاه شیرینی پزی شیرین بیان،برگزار کننده دوره های آموزش شیرینی پزی و کیک شامل ١٢ دوره مجزا در زمینه آموزش پخت شیرینی،کیک و دسر به صورت تخصصی و صنعتی،آموزش شیرینی پزی و معیار های صحیح پخت شیرینی به روش قنادی ، با هدف ارتقا آموزش پخت و تهیه شیرینی های خشک و شیرینی تر،اموزش انواع شیرینی های فانتزی،آموزش شیرینی های سنتی،آموزش تزیین روی شیرینی،آموزش کیک،دسر،شکلات،کیک تولد و کیک نامزدی،طراحی روی کیک،دکوراتوری کیک،کار با خامه و فوندانت،گاناش کشی،آموزش اساسی فوندانت، آموزش کیک های کافی شاپی و گز سازی و نانوای نانهای حجیم شده با بهترین معیارها و متدهای روز در حال فعالیت می باشد.ریز این دوره ها شامل :

دوره های آموزشگاه شیرینی پزی در تهران به شرح زیر می باشد :

شیرینی پز درجه ١: آموزش ٣۰ مدل شیرینی تر و خشک از قبیل رول بستنی،انواع پای شارلوت و بنیه میوه، ترایفل با رولت، کیک باوارین با توت فرنگی، مرنگ با میوه و خامه، ماکارون شکلات، پارفه توت فرنگی، لاک موکا، شارلوت رویال و …

شیرینی پز درجه ٢ : آموزش ۵۰ مدل شیرینی تر و خشک از قبیل نان برنجی، نخودچی،مافین، دانمارکی، ملکه بادام، دوناتس پفکی، ونیزی چرخشی شیرینی اسکاتلندی، پاپیون فندقی، شیرینی شطرنجی، پاند کیک،کیک خانواده، کیک هویج، رویه کره ای، ترافل ایتالیایی، شیرینی فندقی با کرم موکا، لیدی فینگر و…

 شیرینی پز شیرینی های خشک : شامل آموزش شیرینی های بهشتی، مارمالادی، فندقی، شکلاتی،   نخودچی و …

شیرینی های بدون فر : شامل آموزش شیرینی های پنجره ای، قطاب، گوش فیل، زولبیا،   بامیه، لرزونک، انواع لوز، مسقطی و

سازنده نقل و نبات وشکر پنیر

گز سازی : آموزش گز اصفهان به صورت حرفه ای

کیک ساز ترساز : آموزش تزیین کیک با فوندانت، مارسی پان، خامه، شکلات، انواع شیرینی های تر، تر میوه ای، تر لقمه ای، تر خامه ای، تر پیچ، تر گرد و…

نانوای نان های حجیم و نیمه حجیم

شیرینی پز سنتی

نانوای نان خانگی و فانتزی

شیرینی پز شیرینی های مدرن

قناد پایه

سرآشپزهایی که در حوزه شیرینی پزی فعالیت می کنند به پختن نان و تهیه کیک محدود نمی شوند. مشاغل مرتبط دیگری برای شما وجود دارد. می توانید در نانوایی ها، رستوران ها یا شیرینی پزی ها فعالیت کنید. می توانید کسب وکار خود را راه اندازی نمایید. همچنین قادر خواهید بود غذاها را ارائه دهید . می توانید تدریس کنید یا سرآشپز یک مجموعه بزرگ شوید.  تقاضای زیادی برای این شغل وجود دارد و حقوق خوبی نیز در اختیار افراد قرار می گیرد. هر چقدر تحصیلات بیشتری داشته باشید و تجربه بیشتری کسب کنید، پول بیشتری دریافت خواهید کرد. سراشپزهای حرفه ای سالانه بیش از ۶۰۰۰۰ دلار حقوق دریافت می کنند. کار کردن در این حوزه بسیار شگفت انگیز است. افرادی که منطقی و هنرمند هستند و می توانند کارهای خلاقانه انجام دهند در این حوزه موفق خواهند بود.  این شغل فرصت های بسیار زیادی دارد.

آموزشگاه آشپزی شیرین بیان با مدیریت خانم حسینی کارشناس و داور بین المللی صنایع غذائی – مدرس سازمان صداوسیما  مفتخر است تمامی دوره های آموزشی فوق را  با تیم حرفه ای خود برگزار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره “۰۲۱٢٢١٣۰٩٣۵ ” تماس حاصل فرمائید و یا به سایت شیرین بیان مراجعه نمائید. ( ساعت پاسخگویی از ٩  الی ٢٢)

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین