تماس با ما خانه
RSS

drinking-water-to-lose-weight-480x320

 

امروزه روش های بسیار زیادی  از جمله قرص ها و رژیم های غذایی و چای های لاغری برای کاهش وزن وجود دارد که همگی وعده ی کاهش وزن سریع را به شما می دهند اما مطمئنا هیچ یک از این روش ها برای بدن ما بدون ضرر نمی باشند .

آیا می دانید حتی از دست دادن مقدار کمی از آب بدن باعث کاهش سوخت و ساز و بوجود آمدن اضافه وزن در بدن می شود و لازم به ذکر است که برای جلوگیری از افزایش وزن هر انسانی باید هر روز در هر ساعت از بیداری نصف لیوان آب بنوشد.

پزشکان و متخصصان کاهش وزن معتقدند که هر انسانی باید در روز ۸ لیوان آب بنوشد و آن هایی که هر روز ۱۲ الی ۱۶ لیوان آب می نوشند هر سال لاغر تر از سال قبل می شوند.

برای کاهش وزن بهتر است هر روز آب نصف یک عدد لیمو را داخل یک لیوان آب جوش بریزید یا پوست نصف لیمو را داخل یک لیوان آب جوش رنده کنید وآن را بنوشید ، این نوشیدنی باعث پاکسازی کبد ، افزایش حرکات دودی شکل روده و خروج سموم از بدن و در نهایت کاهش وزن می شود.

روزانه آب گرم و آب سرد را به صورت متناوب مصرف نمایید زیرا آب گرم باعث خروج سموم از بدن و آب سرد کمک به سوزاندن کالری می کند.

همیشه قبل از وعده های غذایی یک لیوان آب گرم بنوشید زیرا به سرعت از دیواره ی معده جذب می شود و باعث می شود شما احساس سیری کرده و کمتر غذا بخورید.

مصرف آب میوه و سبزیجات نیز باعث کاهش وزن در هر هفته می شود یعنی اگر به طور مرتب به مدت یک هفته از آب میوه های طبیعی و بدون شکر و آب سبزیجات استفاده کنید ، آخر هفته کاهش وزن خود را احساس خواهید کرد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین