تماس با ما خانه
RSS

1

آیا تا به حال عکس‌های بدون آرایش و گریم بازیگران را دیده‌اید؟
آیا می‌دانید که بیشتر زیبایی آنها مدیون آرایش و گریمی است که روی صورتشان انجام داده‌اند؟آرایشی کاملا عیب‌های صورتشان را می‌پوشاند.

البته اگر بخواهیم از فتوشاپ و ویرایش‌های عکس صرف‌نظر کنیم که آنقدر روی عکس‌ها ویرایش انجام می‌دهد که اصلا نمی‌توانید تصورش را بکنید. اینکه عیب‌های هر چهره را چطور می‌توان محو کرد و زیبایی‌ها را چندین برابر کرد تا در نهایت چهره‌ای بسازید که هیچ ایرادی نتوانید در آن پیدا کنید و اصلا هم آرایش آن به چشم نیاید، زیرا وقتی آرایش زیاد باشد چهره مصنوعی و زننده می‌شود.

اول از همه باید فون پوست را زد، یعنی صورت را کامل با کرم‌پودر همیشگی پوشاند و رنگ را کاملا پخش و هماهنگ کرد

1 – اگر بخواهید گونه‌ها بیشتر خودشان را نشان دهند باید این قسمت رنگ روشن‌تری داشته‌باشد تا تضاد رنگ‌ها خط گونه را برجسته‌تر نشان دهد، یعنی زیر چشم تا روی برجستگی گونه را روشن‌تر کنید. البته رنگ این قسمت نباید بیش از اندازه روشن باشد زیرا چهره حالت مصنوعی پیدا می‌کند. حواستان باشد برای محو کردن روشنی این قسمت باید سعی کنید رنگ به سمت گوشه خارجی صورت محو شود نه به سمت بینی.

2 – این قسمت به عنوان خط گونه شما در نظر گرفته می‌شود که باید رنگ تیره‌تری برای آن در نظر گرفته شود، یعنی از یک رژگونه یا پودر تیره‌تر برای این قسمت استفاده کنید، بهتر است با یک برس آرایش باریک خط زیر گونه را رنگ تیره‌تر و بعد روی همین تیرگی‌ها رژگونه بزنید.

3 – با همان رنگ تیره‌ای که برای مرحله 2 یعنی خط گونه استفاده کردید باید این منطقه یعنی کناره‌های بینی را رنگ بزنید تا بینی را کوچک‌تر نشان دهید.

4 – برای خوش‌فرم به نظر رسیدن بینی باید روی آن را رنگ روشن بزنید.

5 – بینی بلند است بنابراین باید از رنگ تیره استفاده کنیم تا کوتاه‌تر a نظر برسد، یعنی برای نوک بینی از کرم تیره‌تر استفاده کنید.

6 – روی پره بینی باید یک نوار خیلی باریک رنگ روشن بزنید. زیر پره بینی را هم باید رنگ تیره بزنید.

7 – برای این منطقه بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید تا چشم‌ها نیز خود را بهتر نشان دهد و فرم ابروها جلوه دیگری داشته باشد.

8 – برای این مدل چشم توصیه می‌کنیم خط چشم بلند بکشید و این گوشه چشم را با سایه کاملا رنگ تیره بزنید تا حالت چشم‌ها خود را بهتر نشان دهد.
خط چشم برای مدل این چشم‌ها باید سراسر پلک بالا و پایین را بپوشاند و چون فاصله چشم‌ها زیاد است بهتر است گوشه داخلی خط چشم کمی به بینی نزدیک شود.

نکته :
اگر بخواهید گونه‌ها بیشتر خودشان را نشان دهند بایدزیر چشم تا روی برجستگی گونه رنگ روشن‌تری داشته‌باشد تا تضاد رنگ‌ها خط گونه را برجسته‌تر نشان دهد

برای حجم‌سازی چه کنید؟
به طور کلی اگر قصد دارید روی صورت‌تان حجم به وجود بیاورید باید جاهایی را که می‌خواهید فرورفته‌تر به نظر برسد رنگ تیره بزنید و جاهایی را که می‌خواهید برجسته‌تر جلوه کند رنگ روشن بزنید. وقتی 2 رنگ تیره و روشن در کنار هم استفاده شود، حجم بیشتری از خود را نشان می‌دهد.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین