تماس با ما خانه
RSS

حتما نیازی نیست که برای درست کردن یک غذای عالی اسرار آشپزی را بدانید و در آن مهارت بسیار زیادی داشته باشید. به عنوان مثال می توانید این چیزکیک را بدون داشتن مهارت خاصی در خانه درست کنید و خانواده را با آن خوشحال کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید دنبال کردن دستور زیر است. این کیک می تواند بسیار خوشمزه تر از کیک هایی باشد که در کافه ها سرو می شود.

fo3872

مواد لازم برای چیزکیک ساده :

بیسکویت ۳۵۰ گرم
کره ۱۲۰ گرم
 پودر کاکائو ۱/۳ پیمانه
پنیر خامه ای ۲۵۰ گرم
شکر ۱/۳ پیمانه
پودر وانیل ۲ قاشق چایخوری
خامه ترش ۱ پیمانه
خامه زده شده ۲۵۰ گرم
پودر شکر ۱ قاشق چایخوری
مربای آلبالو ۶۰۰ گرم

طرز تهیه چیزکیک ساده :
بیسکویت ها را در مخلوط کن یا غذاساز آسیاب کنید. کره را آب کنید. ۳ قاشق چای خوری پودر کاکائو و کره را با بیسکویت مخلوط کنید و خوب هم بزنید.مواد را کف ظرف کیک بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه داخل یخچال قرار دهید.

داخل یک ظرف بزرگ پنیر خامه ای و شکر را هم بزنید تا نرم و یکدست شود. سپس وانیل و خامه ترش را به آن اضافه کنید و در نهایت خامه زده شده را اضافه کنید.

نصف مواد را داخل ظرف کیک بریزید و خوب پخش کنید. بقیه مواد را با پودر شکر و باقیمانده پودر کاکائو مخلوط کرده و هم بزنید. سپس آن را روی لایه قبلی بریزید و به مدت حداقل ۵ ساعت در یخچال نگهدارید.

اکنون چیز کیک آماده را برش دهید و هر برش را با مربای آلبالو تزئین کنید. می توانید با خاه زده شده اطراف کیک را تزئین کنید.

منبع : bedonid.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین