تماس با ما خانه
RSS

یکی از اصلی‌ترین نکات برای اینکه به راحتی صورتتان را اصلاح کنید، این است که کاملا ریش و پوست زیر آن مرطوب باشد. موهای صورت تا ۳۰% حجمشان، رطوبت را در خود نگه می‌دارند. با اینکار استحکام موها کمتر شده و راحت‌تر از پوست جدا می‌شوند.

ar4-7154

عموما آقایان رفتن به حمام را به پس از اصلاح موکول می‌کنند، درحالیکه دوش گرفتن قبل از اصلاح صورت، کار شما را بسیار راحت‌تر کرده و پوستتان آسیبی نمی‌بیند.

اگر دوش گرفتن خیلی برایتان سخت است، یک حوله را به آب گرم آغشته کرده و برای ۲ دقیقه روی صورتتان قرار دهید. آرایشگرهای حرفه‌ای، قبل از اصلاح صورت مشتریان خود، دقیقا از همین روش استفاده می‌کنند.

۲٫ از کرم اصلاحی استفاده کنید که حاوی مقادیر زیادی لوبریکانت باشد. بهترین کرم‌های اصلاح، دقیقا به حالت کرمی هستند، نه فوم. شاید استفاده از فوم به نظرتان راحت‌تر یا هیجان انگیزتر باشد، اما هرگز به اندازه کرم ریشه مو و پوستتان را نرم نخواهد کرد.

هرچقدر کرم بهتری داشته باشید، ریشتان راحت‌تر اصلاح شده و در نتیجه تیغتان عمر طولانی‌تری خواهد داشت. کسانی که دایما از کند شدن سریع تیغ‌های اصلاح ناراضی هستند، عموما از کرم کمی استفاده کرده و تیغ را با موی خشک تماس می‌دهند.

اجازه دهید کرم اصلاح حداقل برای یک دقیقه روی صورتتان بماند، سپس اصلاح را شروع کنید.

۳٫ یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در یک اصلاح عالی کمک می‌کند، برس اصلاح است. این برس، موهای صورتتان را کاملا از سطح پوست جدا می‌کند، در نتیجه خیلی راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را با تیغ بتراشید.

در ضمن، وقتی با برس کرم اصلاح را روی صورتتان پخش می‌کنید، کرم کاملا به ریشه مو و صورتتان نفوذ کرده و موها را نرم می‌کند.

برس اصلاح در عین حال سلول‌های مرده را نیز از روی پوستتان جدا می‌کند که این خود موجب حرکت راحت‌تر تیغ روی پوست و در نتیجه جلوگیری از زخم و ایجاد جوش می‌شود.

با برس، کرم اصلاح را به صورت دورانی روی صورت پخش کنید.

۴٫ همیشه از تیغ مرغوب استفاده کنید. به این دقت کنید که در فرایند اصلاح صورت، شما علاوه بر تراشیدن ریش‌ها، دو لایه از سطح خارجی پوستتان را نیز جدا می‌کنید. تیغ کند و نامناسب، پوستتان را خراشیده و باعث ایجاد زخم و جوش می‌شود.

با توجه به ضخامت ریشتان، توصیه می‌کنیم پس از ۵ تا ۱۰ بار استفاده، تیغ را تعویض کنید.

قبل از هربار استفاده و همین‌طور هنگام اصلاح، تیغ را زیر آب گرم قرار دهید تا کرم و مواد اضافی به خوبی از سطح آن پاک شود.

منبع: زیبامون

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین